SykepleierStudenten Skrevet 9. oktober 2013 #1 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hei!Jeg er ei jente på snart 22 som er på leiting etter litt "jobb" ved siden av studiet. Skal videre utdanne meg til å bli barnesykepleier. Jeg studerer per dags dato ved UIA Grimstad, hvor jeg går Sykepleier 1 året. Tidligere erfaringer er at jeg har fullført 2 år Barne- og ungdomsarbeider, har jobbet litt som "privat dagmamma", hvor jeg hadde ansvaret for en liten gutt fra han var 5 mnd-1,5 år. Her hadde jeg daglig ansvar fra morgen til kveld, og avogtil helgjobbing. Jeg har opp gjennom tiden vært mye barnevakt for venner og bekjente der jeg bodde før, som evt. kan gi referanse.Har jobbet deltid i barnehage da jeg hadde 2 år friår mens jeg fant ut hva jeg ville utdanne meg videre som, samt vært utplassert på både barneskole og SFO. Ville sagt jeg var en utadvent og positiv jente som har mye og by på. Er veldig glad i å både jobbe med og være rundt barn i alle aldere noe jeg trives veldig godt med.Ta gjerne kontakt om du/dere kunne trenge en barnevakt!Kommer gjerne å hilser på.Tidspunktene jeg har mulughet til å jobbe varierer litt ettersom jeg går på skole på hverdagene. Men helger/ettermiddag/kvelder passer veldig fint. Har også fri flere hele dager i uken om det er noen som bare trenger er liten avlasning.Håper jeg hører fra noen! Endret 9. oktober 2013 av SykepleierStudent-Grimstad Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087305-barnevakt-grimstadlillesandarendalbirkeland/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miljosnik Skrevet 7. november 2014 #2 Del Skrevet 7. november 2014 Hei. Er du fortsatt barnevakt? Jeg leter etter noen som kan passe en to år gammel jente fast. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087305-barnevakt-grimstadlillesandarendalbirkeland/#findComment-146790657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå