Gå til innhold

Noen flere som har hørt babyhjertet i 1 trimester med doppler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Angelsounds i posten i dag og var rask med å prøve å finne hjertelyden. Trodde jeg skulle slite med å finne den (er 10+2) men plutselig dukket den opp, som et lite lokomotiv. Verdens fineste lyd <3 Noen flere som har erfaring med å finne hjertelyden nå i 1 trimester? Trodde man måtte over 12 uker jeg...

Anonymous poster hash: bda24...593
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke funnet den enda i dette svangerskapet (8+2 idag)  men fant den på første forsøk i mitt forrige svangerskap =) Da var jeg 9+2 =)

Anonymous poster hash: 06505...f66
Skrevet

Jeg er 10+3 og fant den uten tvil for 2 dager siden :)

Skrevet

Fant den tidlig i uke 8:) så herlig:)

Skrevet

Går det virkelig an å høre hjertelyden så tidlig?? 

Skrevet

Jeg hørte hjertelyden med Angelsounds i uke 10 og vet om mange som har funnet den før uke 12. Genial liten duppeditt for gravide :-)

Skrevet

Regner med du mener meg?:)

Trodde ikke det selv, men tenkte å teste for moro skyld, og der var den:) 175 slag per minutt! Helt klart ikke mitt hjerte:)

Fikk forøvrig høre hos legen i uke 10, var ingen problem å finne den..

Tror det kommer an på hvordan livmoren ligger, samt kroppsfasong hos mamma'n.

Skrevet

Nå måtte jeg også prøve å se om jeg fant hjertelyden (8+2).

Niks, bare masse tarmromstering om mine pulsslag!

Skrevet

Dere som har kjøpt sånn, hvor har dere kjøpt det? =)) Nå fikk jeg lyst på det åå! :P 

Skrevet

Nå måtte jeg også prøve å se om jeg fant hjertelyden (8+2).

Niks, bare masse tarmromstering om mine pulsslag!

Brukte litt tid på å finne den - måtte lete litt rund og forsøke forskjellige vinkler.. Men, det ER jo tidlig, lettere om noen uker:)

Skrevet

Regner med du mener meg? :)

Trodde ikke det selv, men tenkte å teste for moro skyld, og der var den:) 175 slag per minutt! Helt klart ikke mitt hjerte:)

Fikk forøvrig høre hos legen i uke 10, var ingen problem å finne den..

Tror det kommer an på hvordan livmoren ligger, samt kroppsfasong hos mamma'n.

åh, så gøy  :)

må vel kjøpe meg en sådan jeg også..  hihi

Skrevet

Hei. Hvor leter dere? Vet jeg kanskje virker grønn når jeg spør om dette.. men er førstegangsgravid! Forsøkte meg litt rundt omkring igår, men ble litt usikker på akkurat hvor man skal lete etter lyden. mot lyskene hører man jo kun kraftige lyden av sin egen puls. er det mot hoftebena man skal lete, eller under navel mot symfyse?

Skrevet

Ser for meg sånn like over trusekanten jeg? Kanskje helt på jorde da?

Skrevet

Da jeg fant den i uke 13 forrige svangerskap, måtte jeg lee nesten helt nede med skambeinet...kanskje mer mellom skambeinet og hoftebeinet.

Oppe ved navelen er altfor høyt så tidlig i allefall!

Skrevet

Vi finner den ca to fingre over hårkanten. Men den kanten varierer vel også... :-p
Og i dag er vi sikker på at vi hørte to helt separate hjertelyder... Tidligere har vi bare hørt en enkel og noe som høres som dobbel... Skrekk og gru... tror jeg...

Skrevet

Nei tenkte mellom navel og symfyse (det en del qv dere kaller skambenet kanskje?) Men da må jeg nok lete litt lenger ned ja :) takk for gode tips! Skal prøve igjen neste uke, da er jeg 11, 5 på vei :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...