Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 hjelp meg litt, jeg er ikke så flink leite meg frem på nav sine sider så ber om litt hjelp er fremdeles i permisjon med min 9 mnd gamle datter. ble ansatt i ny jobb i august, men startet ikke jobbe før nå i desember. fant nylig ut jeg er gravid på nytt (absolutt ikke planlagt, brukt prevensjon) hvordan blir det da med svangerskaps penger dersom jeg blir sykemeldt denne gangen også? (ifølge lege på sykehuset er det veldig sannsynlig at de vil ha meg sengeliggende store deler av svangerskapet pga tidligere komplikasjoner.) Anonymous poster hash: 87f7f...292
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 du vil jo få sykepenger ut i fra din lønn, 100% og så får du foreldrepenger ut i fra sykepengene! Anonymous poster hash: acb9e...d57
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 suppert takk for svar Anonymous poster hash: 87f7f...292
☆☆☆ Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Ver obs på at ulønna permisjon er ei felle du må unngå. Etter ulønna permisjon tek det 4(?) veker før du har tjent opp att full rett på sjukepengar.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Hvis du går direkte fra permisjon med foreldrepenger til sykmelding får du vanlige sykepenger, men om du tar ulønnet permisjon eller bare er uten jobb uten rett på dagpenger en periode, må du opptjene retten til sykepenger på nytt. Anonymous poster hash: 06325...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå