ens Skrevet 9. oktober 2013 #1 Del Skrevet 9. oktober 2013 Sitter her og ser på vogner, men trenger litt hjelp! Swift eller UJ? Har egentlig bestemt meg for swiften men trenger råd!Og hvordan er det med demping på disse vognene? Bor i storby. Har tenkt å ha den som hovedvogn da jeg har solgt alle de andre...Er hekta på vogner etter førstemann, så har prøvd litt forskjellig tidligere (Simo, Emmaljunga, TFK, ABC Cobra). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087288-mb-swift-vs-uj/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vogndilla Skrevet 10. oktober 2013 #2 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sitter her og ser på vogner, men trenger litt hjelp! Swift eller UJ? Har egentlig bestemt meg for swiften men trenger råd! Og hvordan er det med demping på disse vognene? Bor i storby. Har tenkt å ha den som hovedvogn da jeg har solgt alle de andre... Er hekta på vogner etter førstemann, så har prøvd litt forskjellig tidligere (Simo, Emmaljunga, TFK, ABC Cobra). Hovedforskjellen på disse to er jo str, både hjul, bagen og setet til swift er jo en del mindre enn på urban jungle. Trillekomforten er omtrent lik selvom UJ tar seg bedre frem i terrenget fordi den har større hjul og bedre fjæring, swift har ok fjæring den også men den er mere en city vogn. Skal du ha den som hovedvogn så hadde jeg valgt UJ av den enkle grunn at bagen til swift er knøtt liten og du vil måtte trille en bitte liten baby i en åpen fremovervendt sportsdel veldig tidlig. Sportsdelen vil også bli for liten til et barn i vinterpose før barnet er to år, da ender du jo opp med å måtte kjøpe ny vogn helt på slutten av vognperioden. For meg blir swift mere som en trille Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087288-mb-swift-vs-uj/#findComment-145754563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioness* Skrevet 10. desember 2013 #3 Del Skrevet 10. desember 2013 Var kjempefornøyd med Swift til vår gutt. Byttet ut Emmaljunga City Cross da han var ca sju mnd fordi jeg syntes den ble for tung og tuklete (måtte bla. a ha den opp og ned ei kjellertrapp hver dag). Den er superlett og fin å trille. Anbefaler den veldig. Sportsdelen har ikke blitt for liten for vår gutt, vi har sluttet å bruke den nå siden han er nesten fire år, men han vokste igrunn aldri ut av den. Vi hadde ikke behov for setet vendt mot oss i det hele tatt, da gutten mye heller ville sitte og se på verden - men her er jo barn forskjellige. Siden setet er litt skråstilt ser du barnet godt uansett ovenfra. Har ikke prøvd med babybagen, men brukte innsatsbag (hardbag) til Emmaljunga, og opplevde ikke at den ble for liten - vi byttet da han var ca seks mnd fordi han brukte hele trilleturen på å forsøke å sette seg opp. En ulempe med Swiften er at regntrekket (kjøpes separat) lukkes nede ved fotenden, dvs. du må ha det HELT igjen når det regner. Kan ikke åpne og lufte for da blir barnet våt på føttene. Skulle gjerne hatt en glidelås på siden feks. Det dogger på innsiden. Det er også knotete å justere skuldrehøyden på selene (men tror det er forbedret på den nyeste modellen). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087288-mb-swift-vs-uj/#findComment-145930422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå