Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Er det noen som vet? Noen som har bodd i Sverige og vet hvordan det fungerer der borte? Min mor skal flytte tilbake til en psykopat i Sverige, som hun for bare noen dager siden trengte politi for å flykte fra. Problemet er at hun tar med seg flere av småsøskene mine tilbake til dette, og barnevernet i Norge ikke vil gjøre noe fordi at det ikke er deres ansvar lenger når hun flytter fra deres distrikt! I alle år har min mor begått omsorgssvikt, ikke bare mot meg, men mot alle mine yngre søsken. Jeg har varslet barnevernet, andre har varslet barnevernet, og selv om barna burde vært fjernet fra hjemmet for lengst så har hun fått beholde dem. Men dog under streng kontroll de siste åra. Nå derimot, etter at hun fant seg drømmemann nummer 14, og han var svensk, og hun flyttet dit til ham, så gir de komplett faen i barna og kunne ikke brydd seg mindre! Til og med etter at hun måtte reddes ut av leiligheten deres av politi så er det ingen som reagerer på at det er to små barn som lider oppi det hele. Det har vært ille nok når hun har vært den eneste psykopaten i forholdene hennes, men jeg kan knapt forestille meg hvilket helvete de to må leve gjennom når ingen av de voksne er i vater. Så vær så snill! Er det noen som vet? Anonymous poster hash: 9d621...31a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Du må melde ifra til socialnämnden. Du finner kanskje mer om det her: http://www.socialstyrelsen.se/barnochfamilj/barnsomfarilla Anonymous poster hash: a52d5...be4
Gjest Julia1984 Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Høres veldig rart ut at barnevernet ikke følger opp, dette stemmer ikke. Ta en tlf til barnevernet i en annen kommune og forhør deg anonymt med hva du kan gjøre. Forklar situasjonen og at dette allerede er en barnevernsak. Ring barnevernet i en annen kommune IDAG og forhør deg!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Hvis du vet hvor i Sverige de skal kan du ringe komunen de skal bosette seg i. De kan sikkert sette deg overeller gi deg nummeret til riktig person. Anonymous poster hash: 509ae...075
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Takket være linken øverst klarte jeg å søke meg til telefonnummer til Socialförvaltningen i riktig kommune i Sverige. Jeg skulle gjerne tatt kontakt med barnevernet lokalt, for de er i Norge akkurat nå, men da risikerer jeg at bestemora mi som kommer til å havne mitt oppi det hele får hjerteinfarkt igjen. Hun har hatt nok stress de siste dagene. Tror jeg må vente til i morgen for ikke å ta livet av gamla. Det hele er så fortvilende! Sist jeg kontaktet barnevernet i Norge og fortalte om min egen oppvekst, hvordan jeg var blitt slått, kalt for stygge ting, fått høre hele mitt liv at jeg var årsaken til alt vondt i min mors liv, og deretter fortalte om hvordan de yngste ble skreket til hele natten, slik at de ikke skulle få sove igjen hvis de var så uheldig å våkne på natta, kastet i veggen og at de alltid var livredd for neste raserianfall som kom, så ringte de bare min mor og spurte om det jeg hadde fortalt var sant! Klart hun ikke innrømmer det! Jeg har mistet fullstendig troen på at barnevernet i Norge får til noe som helst, selv når de får høre det i klartekst. Anonymous poster hash: 9d621...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå