Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Kanskje et litt teit spørsmål, men i følge fruktbarkalendern er jeg mest fruktbar 7-8 i månden. Jeg og samboern min hadde sex den 7, å dagen etter var jeg så sykt kvalm hele dagen. Var ikke noe syk fra før av, å nå har jeg kjent litt murringer i magen, litt sånn mensensmerter vondt. Kan man merke det så fort? Å når fester egget seg sånn cirka etter befrukting? Anonymous poster hash: 2ab19...733
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Heisan, du kan ikke bli kvalm så tidlig. Kvalmen kommer av at hcgnivået ditt tiger,og så lenge ikke egget har festet seg engang så skjer ikke dette. Lykke til! Håper du blir kvalm igjen om en 8 ukers tid. Anonymous poster hash: 117b7...88a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Det er nok ikke mulig å bli kvalm så tidlig, men om en ukes tid er det fullt mulig. Det kommer an på hvor fort hcg nivået ditt stiger (det er litt individuelt) og ikke minst hvor kraftig reaksjon du får i kroppen på hormonforandringene... Jeg var kvalm i nesten en uke før forventet mens, men anbefaler det ikke for kroppen min reagerte ekstremt på hormonene og jeg endte med brekninger i 5 mnd, de siste månedene var jeg bare kvalm. Bedre med en kropp som tåler hormonforandringene bedre og bare gir litt kvalme noen uker, ekstrem kvalme og brekninger er ikke så kult. Anonymous poster hash: fb2ad...9af
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Selvfølgelig kan du bli kvalm så tidlig, men ikke på grunn av graviditeten. Det er derimot ikke usansynlig at unfangelsen skjedde tidligere enn du tror eller at du har fått et magevirus. Anonymous poster hash: 869b8...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå