Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Gir de god nok støtte til foten? Jeg har liksom sett for meg at vi må ha sko med borrelås eller snøring, men det er kanskje feil...? Noen som vet hvordan de er å få dressen over forresten? Anonymous poster hash: d6b07...3e8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 I barnehagen har vi stående sko med bårrelås, sko med snøring av vi hjemme... Ikke noe problem å få dressen over! Anonymous poster hash: 53e26...721
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 *har Anonymous poster hash: 53e26...721
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 I barnehagen har vi stående sko med bårrelås, sko med snøring av vi hjemme... Ikke noe problem å få dressen over! Anonymous poster hash: 53e26...721 Var ikke helt det jeg mente, men om de best i test skoene går greit å få dressen over. Men takk for svar. Anonymous poster hash: d6b07...3e8
soleia Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Det hjelper kanskje om du seier kva sko det gjeld, eller korleis dei ser ut. Eg prøvde nokon liknande sko med strikksnøring i toppen i butikken, og eg fann ut at eg likar betre sko med borrelås, fordi det då er enklare å få innerbuksa godt ned i skoa, og at skoa sit godt rundt leggen. Trur nok vinterdressen går greit over. Men Kamik skoa ,som mange skryt av har vel liknande utforming. Det er mange sko som ikkje er med i testen, dei gjer berre eit lite utval kvart år, så eg hadde sett på kva som sat godt på foten til barnet, heller om det ligg på testtoppen akkurat dette året. Viking har mange gode modellar dersom barnet ditt har relativt brei fot. Om barnet ditt har smal fot er Ecco skoa av god kvalitet. Eg har eit barn av kvar sort, så det varierar kva som er bra sko for det enkelte barn. Endret 10. oktober 2013 av soleia
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Det hjelper kanskje om du seier kva sko det gjeld, eller korleis dei ser ut. Eg prøvde nokon liknande sko med strikksnøring i toppen i butikken, og eg fann ut at eg likar betre sko med borrelås, fordi det då er enklare å få innerbuksa godt ned i skoa, og at skoa sit godt rundt leggen. Trur nok vinterdressen går greit over. Men Kamik skoa ,som mange skryt av har vel liknande utforming. Det er mange sko som ikkje er med i testen, dei gjer berre eit lite utval kvart år, så eg hadde sett på kva som sat godt på foten til barnet, heller om det ligg på testtoppen akkurat dette året. Viking har mange gode modellar dersom barnet ditt har relativt brei fot. Om barnet ditt har smal fot er Ecco skoa av god kvalitet. Eg har eit barn av kvar sort, så det varierar kva som er bra sko for det enkelte barn. Tusen takk for svar. Jeg trodde alle her fulgte med på disse testene jeg. Men det gjelder altså Viking Windchill: http://www.jollyroom.no/viking-vintersko-windchill-gtx.html Ja jeg syntes det var litt snevert utvalg i testen, var litt skuffet over at de vanlige viking vinterskoene (med borrelås) ikke var med, ettersom jeg hadde tenkt å kjøpe dem. Men vi har prøvd dem i butikk, og borrelåsen går bare halvveis over når sålen er passe lang... Noen som vet om det finnes vintersko med borrelås som er enda romsligere den veien? Anonymous poster hash: d6b07...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå