Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Hadde i det lengste håpet om at husarbeidet gjorde seg selv, men jeg måtte til slutt innse at det ikke kom til å skje..... Så da er det bare å sette på høy musikk og starte.
Mamma_til_2 Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 må følge ditt eksempel, svigermor kommer i morgen og hun har støv og flekker på hjernen så nå må jeg gjøre noe
Super-woman Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Huff har så altfor mye jeg skal gjøre selv, men er super forkjølt så føler egentlig mest for og sette det på vent og ta det i morra
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 er så gla jeg gjorde alt i går så i dag er alt bare kosikos Anonymous poster hash: 2a79e...c71
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 HYYYYSJ!!!! Her må jeg snart få ferdig innflyttingen, står noen flytteesker her og noen der, men ønsker ikke å starte, vurderer å ta en dusj og gå ut og nyyyyyte den friheten jeg har ved å bo her jeg bor nå.. Men.. Så må vi jo ha et funksjonelt hus å bo i også Huff.. Tror jeg får finne spotify, plugge i ekstra høyttalere, hoppe i dusjen og starte på det uungåelige :-p
Musemorbr / Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 HYYYYSJ!!!! Her må jeg snart få ferdig innflyttingen, står noen flytteesker her og noen der, men ønsker ikke å starte, vurderer å ta en dusj og gå ut og nyyyyyte den friheten jeg har ved å bo her jeg bor nå.. Men.. Så må vi jo ha et funksjonelt hus å bo i også Huff.. Tror jeg får finne spotify, plugge i ekstra høyttalere, hoppe i dusjen og starte på det uungåelige :-p Dere endte altså ikke opp på et bittelite rom? Er det hus dere har funnet nå? Håper det er noe fornuftig og at dere slipper mer flytting med det første. Her kommer oldeforeldrene på besøk i ettermiddag. Mannen min har støvsugd og vasket underetasjen, guttungen har rotet til rommet sitt, og heldige jeg har lagt og slumret i bilsenga.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2013 Nå har jeg kastet 2 fulle søpplesekker med leker. Digg
*Teoline* Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Huff, nå skremte du meg! Trodde du fikk nok av sensur og diktatur og forlot oss for godt. Godt jeg tok feil Jeg skal ned i kjelleren og rydde, men jeg viiiiiiiiiil ikkkkkkkkeeee
Gulosten™ Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Herregud har du ikke polsk vaskehjelp. Djises.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 HYYYYSJ!!!! Her må jeg snart få ferdig innflyttingen, står noen flytteesker her og noen der, men ønsker ikke å starte, vurderer å ta en dusj og gå ut og nyyyyyte den friheten jeg har ved å bo her jeg bor nå.. Men.. Så må vi jo ha et funksjonelt hus å bo i også Huff.. Tror jeg får finne spotify, plugge i ekstra høyttalere, hoppe i dusjen og starte på det uungåelige :-p Dere endte altså ikke opp på et bittelite rom? Er det hus dere har funnet nå? Håper det er noe fornuftig og at dere slipper mer flytting med det første. Her kommer oldeforeldrene på besøk i ettermiddag. Mannen min har støvsugd og vasket underetasjen, guttungen har rotet til rommet sitt, og heldige jeg har lagt og slumret i bilsenga. Neeei, vi slapp vist å leve brakkeliv med samboeren Vi bodde hos svogeren min for en mnd (mot husleie) men endte da godt dette også! Leier nå et hus på 130 kwm, med stor hage (med masse uteleke apparater) kun 800 meter fra butikk, så denne uka startet jeg livets glade dager :-D Kjenner utleieren, så vi hadde flaks med at han trengte nye leieboere nå! Så nå har vi 3 år + i lykkerus hehe Kom meg ut av dusjen til slutt, det tar på å ha spa dusj på badet sitt Så nå er det å løpe ned på butikken å kjøpe melk, siden jeg har drukket opp det meste til frokost her.. Så er det på'n igjen med å få orden på huset
Musemorbr / Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Så herlig B&E. Også med butikken så nært da. Det er utrolig praktisk.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 Slipper heldigvis å ryde huset idag jeg da mehehe. Våknet klokken 13! idag. Er en av de sjeldne gangene at jeg faktisk har fått sovet (altfor) lenge. Leverte småen i barnehagen og hoppet tilbake i sengen kl 10. Så nå skal jeg på besøk til mormor og hjelpe henne med nettbrettet sitt. Jepp, min gamle mormor på over 80 har kjøpt seg nettbrett... Men men, hva kan man si, dama følger ihvertfall med i tidene
junimamma81 Skrevet 9. oktober 2013 #14 Skrevet 9. oktober 2013 Gjorde unna vaskingen igår før svigermor kom på besøk Har derfor idag gått tur i 3 timer med lillegutt♥
Gjest ronja røverdatter Skrevet 9. oktober 2013 #15 Skrevet 9. oktober 2013 Puster lettet ut. Trodde det bare var her hos meg at husarbeidet ikke gjorde seg selv... men jeg har liksom aldri turt å spørre om det heller...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #16 Skrevet 9. oktober 2013 Nå har jeg kastet 2 fulle søpplesekker med leker. Digg Hvorfor ikke gi det bort i stedet? Anonymous poster hash: 88a97...4df
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #17 Skrevet 9. oktober 2013 Nå har jeg kastet 2 fulle søpplesekker med leker. Digg Hvorfor ikke gi det bort i stedet? Anonymous poster hash: 88a97...4df Nå gjetter jeg vilt, men det kan jo være at det er ødelagte ting hun kaster? Det går an å legge godviljen til, vettu Anonymous poster hash: 52170...8f5
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2013 #18 Skrevet 9. oktober 2013 Noen som vil komme å tømme resten av flytteeskene for meg?! Det er igjen 6 stk, 3 av de skal rett opp på lagerboden, de 3 siste er det ting jeg trenger, men ikke finner plass til! :-o Skulle ikke gitt bort det ene skapet til søsteren min likevel ser jeg, men jeg trodde jo vi skulle flytte et sted som var 10 kwm mindre enn der vi bodde, ikke 30 kwm større!!! Altså, en av dere kan komme for å pakke ut for meg, om dere tar med et litt stort hjørneskap f.eks, så hadde det vært toppers! Dere kan få ferske boller, kaffe/te/kakao og en god latter av vimsete meg til gjengjeld! Dette frister? sant!?!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #19 Skrevet 9. oktober 2013 Masse ødelagte biler , bøker, leker som mangler deler og en flekxi track som også mangler deler.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #20 Skrevet 9. oktober 2013 Nå har jeg kastet 2 fulle søpplesekker med leker. DiggHvorfor ikke gi det bort i stedet? Anonymous poster hash: 88a97...4df Nå gjetter jeg vilt, men det kan jo være at det er ødelagte ting hun kaster? Det går an å legge godviljen til, vettu Anonymous poster hash: 52170...8f5 Vel, da sier man gjerne ødelagte leker, eller søppel da, vettu Anonymous poster hash: 88a97...4df
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2013 #21 Skrevet 9. oktober 2013 Nå har jeg kastet 2 fulle søpplesekker med leker. DiggHvorfor ikke gi det bort i stedet? Anonymous poster hash: 88a97...4df Nå gjetter jeg vilt, men det kan jo være at det er ødelagte ting hun kaster? Det går an å legge godviljen til, vettu Anonymous poster hash: 52170...8f5 Vel, da sier man gjerne ødelagte leker, eller søppel da, vettu Anonymous poster hash: 88a97...4df Gjør man det? Hvorfor det?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2013 #22 Skrevet 9. oktober 2013 Masse ødelagte biler , bøker, leker som mangler deler og en flekxi track som også mangler deler. Er det nå jeg skal, veldig bastant, se din "liker" som en "jeg stiller!", og forlange at du kommer? hehe Haff... Kjedelig :-p Hvertfall nå som jeg er SÅ nær å bli ferdig, og må stoppe opp fordi jeg ikke har plass til resten! Holde "garasje"salg jeg :-p
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #23 Skrevet 9. oktober 2013 Masse ødelagte biler , bøker, leker som mangler deler og en flekxi track som også mangler deler. Er det nå jeg skal, veldig bastant, se din "liker" som en "jeg stiller!", og forlange at du kommer? hehe Haff... Kjedelig :-p Hvertfall nå som jeg er SÅ nær å bli ferdig, og må stoppe opp fordi jeg ikke har plass til resten! Holde "garasje"salg jeg :-p Hadde jeg ikke bodd så langt unna og hatt lappen så hadde jeg stått på trappen din før du hadde klart og blunke
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2013 #24 Skrevet 9. oktober 2013 Masse ødelagte biler , bøker, leker som mangler deler og en flekxi track som også mangler deler. Er det nå jeg skal, veldig bastant, se din "liker" som en "jeg stiller!", og forlange at du kommer? hehe Haff... Kjedelig :-p Hvertfall nå som jeg er SÅ nær å bli ferdig, og må stoppe opp fordi jeg ikke har plass til resten! Holde "garasje"salg jeg :-p Hadde jeg ikke bodd så langt unna og hatt lappen så hadde jeg stått på trappen din før du hadde klart og blunke Awwww Hadde vært kjekt nå, er så trøtt og sliten etter flytting ol, at jeg var like ved å sette meg ned å gråte når jeg forsto jeg ikke får pakket ut resten... Må enten skaffe et hjørneskap som er smalt, men som rommer mye, eller så må jeg høre med utleier om å fjerne noen smale hyller på kjøkkenet og skaffe et vitrineskap :-p Fatter ikke hva jeg skal med alt sammen, og likevel er det ting jeg bruker jevnlig! Skulle ikke være mulig...
*Teoline* Skrevet 9. oktober 2013 #25 Skrevet 9. oktober 2013 Nå har jeg kastet 2 fulle søpplesekker med leker. DiggHvorfor ikke gi det bort i stedet? Anonymous poster hash: 88a97...4df Nå gjetter jeg vilt, men det kan jo være at det er ødelagte ting hun kaster? Det går an å legge godviljen til, vettu Anonymous poster hash: 52170...8f5 Vel, da sier man gjerne ødelagte leker, eller søppel da, vettu Anonymous poster hash: 88a97...4df Hun glemte nok hvor hun var et øyeblikk. Ellers i verden hadde det vært underforstått, men her inne må man spesifisere alt ellers er det alltid noen som henger seg opp i ting, bare fordi de kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå