Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Ble den lagt på hylla når det ble masseflukt herfra? Jeg føler jeg trenger et opphold der nå, nemlig Sjokolade holder ikke merker jeg, kanskje det var vin som funket? Havner i hormontåka hver gang jeg, glemsk og surrete som jeg blir
bIomstre Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Åh, kanskje det var dit alle dro? Der har jeg jaggu ikke tenkt på å lete. Klart det er der de er, finnes ikke noe bedre sted å dunke hue i veggen! For de kan da aldri ha annet å gjøre på Bare sjekk inn du!
LanzaroteJenta Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Finnes det en avdeling der for oss som er hormonelle pga nylig fødsel? Skulle gjerne hatt et kurs i "Hvordan overleve ammetåken med nattevåken baby og sjalu/ trassende 2 åring"
ms.Pond Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Ja den er vel i Sikte? Jeg har meldt meg på neste runde! Vin og sjokolade ligger klart allerede, nå gjelder det bare at det ikke forsvinner før jeg kommer meg på farmen De har en lei tendens til å gjøre det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå