Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så super forvirra at jeg rett blir gal av meg. 

Jeg er så vant med min super duper lege fra min hjem by, men nå har jeg fått ny her jeg bor nå. Informasjonen er så frem og tilbake. Min gamle sa en ting , mens den nye sier noe helt annet. 

Jeg har nettopp begynt med metformin og pergotime. Men vet så lite, siden jeg aldri har prøvd det før. Når jeg ber om å få prate med min lege, så blir jeg faktisk på en måte nekta, har jo en million spørsmål til han. Men med en frekk sekretær, så kommer jeg ikke så langt. Noen som har erfaring med pergotime? Metformin? Eventuelt oppfølging av vaginalt ultralyd på første periode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om å bli henvist til gynekolog og ta det derfra.

Hvis du ikke får henvisning, så går det an å bestille time hos privat klinikk. Da får man time på dagen ofte, og det blir ofte satt av mer tid, gitt mer informasjon osv, men dette er jo selvfølgelig dyrere.

Anonymous poster hash: 001d7...0fb

Skrevet

Be om å bli henvist til gynekolog og ta det derfra.

Hvis du ikke får henvisning, så går det an å bestille time hos privat klinikk. Da får man time på dagen ofte, og det blir ofte satt av mer tid, gitt mer informasjon osv, men dette er jo selvfølgelig dyrere.

Anonymous poster hash: 001d7...0fb

Jeg fikk pratet med min gamle lege, han sa han pleier å gjøre det når det er første gang han setter noen på pergotime. Men han fikk ikke gjort noe. Så jeg får vente å se hva blodprøvene sier :) Ellers blir det nok en priv, klinikk på meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...