Gå til innhold

er det kroppen som lurer meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har hvit tynn melkeaktig utflod, som kan strekkes bittelitt.
de 2 siste dagene har det vært mye utflod.

jeg har .

ømme pupper
småkvalm
trøtt
ligger urolig om natten
treg mage
humørsvingninger
stikker i begge sider 
strekker ved lysken / symfysen
på do 1 gang i haølvtimen.
mister mye hår 
synlig blodårer på armer og lår ( litt på puppene )

hadde sist mensen 16 september.
EL var da 1 oktober.

Hadde sex daglig rundt EL

Og har det som regel annenhver til hver dag ellers også.

Kan jeg være gravid?

Anonymous poster hash: a77c6...5ef
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087238-er-det-kroppen-som-lurer-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo lovende ut, men erfarte også alle disse "symptomene" med en gang vi startet prøvingen... Bare negative teste fortsatt, to månder etter.. Man leter veldig etter symptomer fordi man gjerne vil de skal være der. Ta en test, eneste mulighet til å finne ut!

Anonymous poster hash: 1142b...aa7

For tidlig å teste nå hvis du vil ha et resultat som du kan stole på. Symptomene på graviditet og symptomene på at mensen nærmer seg er dessverre veldig mye de samme. så er det jo også sånn at når man veldig gjerne ønsker å være gravid, så analyserer man alle mulige ting som man normalt ikke ville lagt merke til engang. Vent en ukes tid og ta en test =)

Anonymous poster hash: 49676...8b1

Jeg har det akkurat som deg og venter perioden min 17 oktober... Veldig tidlig enda isåfall her, men blir GAL av å måtte vente å lure på enn om :o

Tror nok det er for tidlig for deg å teste, dumme meg testet i går, såklart negativ, er jo alt for tidlig å sjekke :(

Anonymous poster hash: f8bfc...5b8

Annonse

Jeg skal også ha mensen rundt 17 okt, når har du tenkt til å teste ?

Jeg skal teste 17 oktober :) Kjenner jeg blir litt tullete av å vente, tenker på det hele tiden. Spesielt siden livmoren min har kjentes hoven ut i flere uker og det stikker. I dag har jeg i tilegg kjent at brystene kjennes tunge og ømme ut. Men om jeg er så må jeg ha hatt eggeløsning veldig tidlig i syklusen, for jeg har hatt hoven livmor lenge nå. Sikkert bare ønsketenking fra min side :/

jeg vet ikke åssen jeg skal kjenne på livmor innvendig

Kjenner ikke på den innvendig :) Det er vanskelig å forklare, men man kan på en måte føle at den er hoven, at den kjennes oppblåst og øm ut, litt som mange opplever når det skal ha/har mensen. Det er ikke noe man kan kjenne inni med fingre eller noe, det er bare noe man føler i kroppen :)

Har lagt merke til at jeg plutselig har fått
masse utflod, som er blank/hvit, som legger seg på papiret.
må tilogmed bruke truseinnlegg.. dette er IKKE normalt for meg før mensen. har også fått såre brystvorter som ser ut som har vokst litt..

hadde sex daglig rundt eggløsning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...