Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Når de ikke viser måtehold på matinntaket, hvordan er de da på andre områder? Har de selvdisiplin? Kan man styre et land når man ikke kan styre matinntaket sitt? Har det ingen sammenheng? Anonymous poster hash: 34d1e...e40
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Hæ? Anonymous poster hash: 05816...8c2
Gjest Vicky Pollard Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Jeg ser mer på en persons egenskaper i i fht politikk enn om de er glad i mat.... Endret 9. oktober 2013 av Vicky Pollard
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Akkurat vekten ser jeg ikke som noe problem. Anonymous poster hash: e93f3...714
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg er mer opptatt av hvilken politikk de fronter enn hvaslags mat de spiser, altså..
Gjest Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Seriøst? Er du voksen med disse holdningene?
Gjest Julia1984 Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Håper du tuller, HI. For et menneskesyn du har! Oppdrar du egne barn til å bli like sneversynte?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Du bør kanskje holde munnen din pent lukket igjen... Og tror heller ikke du hadde klart deg i en slik jobb! Anonymous poster hash: b11b2...ebf
Musemorbr / Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ser hvem du hinter til, men ser ikke problemet. Hadde hun vært ernæringsfysiolog, kan det være at keg ville ha dobbelsjekket rådene, men i den jobben hun har er vekt uvesentlig.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Før dere kritiserer meg for mine holdninger, så legg merke til at jeg ikke har sagt ett ord om hva jeg mener. Jeg har bare spurt dere om hva dere mener og om deres holdninger. Selv syntes jeg at fedme/overvektighet ikke har noe med intelligensen å gjøre. Jeg tror derfor at de med noen ekstra kilo er like godt egnet til å styre landet som alle andre. Jeg tror derimot at de KAN ha dårligere helse og lavere utholdenhet, men at det nødvendigvis ikke gjelder alle. Jeg tror også at man kan ha stor selvdisiplin på andre områder, selv om man isolert sett ikke har det på mat. HI Anonymous poster hash: 34d1e...e40
Raych Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg skjønner hva du tenker, men selv har jeg egentlig ikke tenkt noe særlig over dette. Synes ikke vekt eller utseende er det som avgjør om jeg synes de er en god politiker eller ikke. Mer væremåte, meninger og holdninger.
Gjest Julia1984 Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Før dere kritiserer meg for mine holdninger, så legg merke til at jeg ikke har sagt ett ord om hva jeg mener. Jeg har bare spurt dere om hva dere mener og om deres holdninger. Selv syntes jeg at fedme/overvektighet ikke har noe med intelligensen å gjøre. Jeg tror derfor at de med noen ekstra kilo er like godt egnet til å styre landet som alle andre. Jeg tror derimot at de KAN ha dårligere helse og lavere utholdenhet, men at det nødvendigvis ikke gjelder alle. Jeg tror også at man kan ha stor selvdisiplin på andre områder, selv om man isolert sett ikke har det på mat. HIAnonymous poster hash: 34d1e...e40 Hadde du l Skrevet samme tråd om det gjaldt magre politikere?? Synes du er en enkel person, HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 Før dere kritiserer meg for mine holdninger, så legg merke til at jeg ikke har sagt ett ord om hva jeg mener. Jeg har bare spurt dere om hva dere mener og om deres holdninger. Selv syntes jeg at fedme/overvektighet ikke har noe med intelligensen å gjøre. Jeg tror derfor at de med noen ekstra kilo er like godt egnet til å styre landet som alle andre. Jeg tror derimot at de KAN ha dårligere helse og lavere utholdenhet, men at det nødvendigvis ikke gjelder alle. Jeg tror også at man kan ha stor selvdisiplin på andre områder, selv om man isolert sett ikke har det på mat. HI Anonymous poster hash: 34d1e...e40 Har du hatt en fin start på dagen? Anonymous poster hash: b11b2...ebf
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #15 Skrevet 9. oktober 2013 Før dere kritiserer meg for mine holdninger, så legg merke til at jeg ikke har sagt ett ord om hva jeg mener. Jeg har bare spurt dere om hva dere mener og om deres holdninger. Selv syntes jeg at fedme/overvektighet ikke har noe med intelligensen å gjøre. Jeg tror derfor at de med noen ekstra kilo er like godt egnet til å styre landet som alle andre. Jeg tror derimot at de KAN ha dårligere helse og lavere utholdenhet, men at det nødvendigvis ikke gjelder alle. Jeg tror også at man kan ha stor selvdisiplin på andre områder, selv om man isolert sett ikke har det på mat. HIAnonymous poster hash: 34d1e...e40 Hadde du lSkrevet samme tråd om det gjaldt magre politikere?? Synes du er en enkel person, HI Dersom en politiker har spiseforstyrrelser som gjør at de er unormalt magre, syntes jeg de samme argumentene gjelder mht dårligere helse, men at de kan være like gode på å styre landet. Jeg syntes det beste i en diskusjon er å 'ta ballen og ikke mannen'. Jeg håper du kan argumentere saklig i mot. HI Anonymous poster hash: 34d1e...e40
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #16 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg synes det er ironisk at jeg stadig ser freppere skrive om "tjukke fattigfolk som ikke er så fattige likevel når de tydeligvis kan spise seg tjukke", som noen som de ser ned på. Men så snart det gjelder personer fra litt bedre kår så skal kropp fredes og slettes ikke brukes som et argument. Men jeg føler at velgermassen er blitt stadig dummere og dummere med årene. Ikke er det mulig å diskutere politikk lenger, det går bare på herskermetoder, personangrep, persondebatt om politikere, enda flere herskermetdoder, osv. Det går veldig lite i "hvordan vil dette påvirke oss som jobber"/"de som er uføre"/"de som har barn", osv. Anonymous poster hash: 17678...f31
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #17 Skrevet 9. oktober 2013 Før dere kritiserer meg for mine holdninger, så legg merke til at jeg ikke har sagt ett ord om hva jeg mener. Jeg har bare spurt dere om hva dere mener og om deres holdninger. Selv syntes jeg at fedme/overvektighet ikke har noe med intelligensen å gjøre. Jeg tror derfor at de med noen ekstra kilo er like godt egnet til å styre landet som alle andre. Jeg tror derimot at de KAN ha dårligere helse og lavere utholdenhet, men at det nødvendigvis ikke gjelder alle. Jeg tror også at man kan ha stor selvdisiplin på andre områder, selv om man isolert sett ikke har det på mat. HIAnonymous poster hash: 34d1e...e40 Hadde du lSkrevet samme tråd om det gjaldt magre politikere?? Synes du er en enkel person, HI Dersom en politiker har spiseforstyrrelser som gjør at de er unormalt magre, syntes jeg de samme argumentene gjelder mht dårligere helse, men at de kan være like gode på å styre landet. Jeg syntes det beste i en diskusjon er å 'ta ballen og ikke mannen'. Jeg håper du kan argumentere saklig i mot. HI Anonymous poster hash: 34d1e...e40 Samme det vel! I USA har de gått fra hvit til sort president, her i Norge har vi gått fra "tynn" til "tykk" statminister... Folket har stemt... Anonymous poster hash: b11b2...ebf
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #18 Skrevet 9. oktober 2013 Før dere kritiserer meg for mine holdninger, så legg merke til at jeg ikke har sagt ett ord om hva jeg mener. Jeg har bare spurt dere om hva dere mener og om deres holdninger. Selv syntes jeg at fedme/overvektighet ikke har noe med intelligensen å gjøre. Jeg tror derfor at de med noen ekstra kilo er like godt egnet til å styre landet som alle andre. Jeg tror derimot at de KAN ha dårligere helse og lavere utholdenhet, men at det nødvendigvis ikke gjelder alle. Jeg tror også at man kan ha stor selvdisiplin på andre områder, selv om man isolert sett ikke har det på mat. HI Anonymous poster hash: 34d1e...e40 Har du hatt en fin start på dagen? Anonymous poster hash: b11b2...ebf Skjønner du mener det ironisk, men nei jeg har ikke stått opp med feil ben i dag. Faktisk så har det vært en strålende dag så langt i dag :-). HI Anonymous poster hash: 34d1e...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå