Gå til innhold

Hvor lenge bør man være singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et brudd for å ikke oppfattes som useriøs? 4 år og 1 barn sammen

Anonymous poster hash: 841b8...84c

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

Faller man så faller man! Men ikke vits i å ni lete etter en kjæreste..

Skrevet (endret)

Jo du skjønner det, at her er det en streng regel!

Du er nødt til å være singel i minimum 4 mnd og 11 dager, men ikke mer enn 8 mnd og 28 dager.
Den nye kjæresten må du være sammen med i minst 1 1/2 år, og du må sørge for at det er du som dumper han, og ikke omvendt. Så er du nødt til å være singel i nye 4 mnd og 11 dager (men husk, ikke mer enn 8 mnd og 28 dager), før du kan finne deg en ny. Denne nye, skal da være din siste kjæreste, og du må finne deg i han for resten av livet, du vil jo tross alt ikke bli oppfattet som helt useriøs heller.. 

Endret av Bustetroll
Skrevet

Det viktigste enn "hvor lenge" er at det er så lenge at man faktisk, etter bruddet, vet at man klarer seg selv som enslig, alenemor.:Både økonomisk og praktisk mtp jobb, barn, sted og bo..Dette for at ethvert nytt forhold ikke skal "stresses" til noe mer alvorlig, fordi det hadde vært fryktelig praktisk og være to om faste hus/levekostnader, to om henting/levering av barn , litt hjelp til husarbeid osv osv,,,

Tror det er sunnere og først se at,joda, jeg greier meg fint som enslig mor. Jeg klarer meg økonomisk, jeg greier og følge opp barna og jeg har en grei hverdag.

DA passer det og finne kjæreste, fordi man vil ha en, ikke fordi man "må", eller fordi det hadde vært "praktisk", eller hadde gjort "økonomien bedre", osv osv..

Jeg har de i familie og vennekrets som for fort har gått inn i forhold, og det blir samboerskap og mer eller mindre fellesøkonomi VELDIG fort...Også brudd, etter kort tid...I motsetnign til de som venter litt, rydder opp i ny hverdag og tanker og følelser, for SÅ treffe en ny mann. SOm de over tid blir mer seriøs med og etterhvert introduserer for familie og venner.....

Det er slitsomt med de som "skynder seg" fra et forhold til et annet. "de kan ikke for det selv",. men det kan de.:JEG er lei av og bli introdusert for ny mann/samober, barn av denne, foreldre og søsken til denne og bli kjent med en hel ny "utvidet familie" vher gang nære venner og familie bytter mann....Når man på 10 år har blitt inrodusert for 4 potensielle nye svogre, med dertilhørende barn og foreldre,- da blir man lei, og flau når man trffer igjen alle dise "nestefamliemedlemmene" på gata.........Når man i tillegg har nøre venner som gjør det samme så føler man snart at man har vært nær hele byen i løpet av få år og kjenner folk FOR godt, som man egentlig ikke vil kjenne..Og du skjønne hva jeg mener...

Anonymous poster hash: f6c48...6db
Skrevet

Til man er tilfreds med det tenker jeg. Når det ble slutt med barnefar lette jeg etter meg selv. Og jeg fant meg. Og jeg har aldri hatt det så bra som da. Jeg klarte meg selv, var lykkelig, tilfreds og det betydde ingenting at jeg var alene, det gjorde ikke noe. Og først da tenker jeg at man evnt er klar for noe nytt. Det siler ut rebounds, at du blir sammen med noen fordi du må, trenger eller at det er nødvendig eller praktisk. Ett år tok det før jeg møtte en ny. Og da var jeg så glad for å være alene at jeg egentlig ville fortsette med det, men kunne jo ikke akkurat la mr.right forsvinne mellom fingrene mine av den grunn heller...

Anonymous poster hash: d1812...19d

Skrevet

Jeg var alene i 3,5 år før jeg traff han jeg giftet meg med. Nå er jeg alene igjen etter at han stakk av for et par år siden og fortsatt singel og ingen planer om ny mann:) me me and only me:)

Anonymous poster hash: 2f888...b05

Skrevet

Minst en dag, tenker jeg. Man bør jo helst rekke å flytte fra hverandre først.

Skrevet

Ha gjerne sex neste dag, men bruker du under 2 år fra du og barnets andre forelder flytter fra hverandre til du flytter inn med en ny vil jeg anse deg som temlig useriøs.

Anonymous poster hash: 98f28...463
Skrevet (endret)

Ein bør vere singel til ein har komt over eksen og møter nokon ein kan tenke seg ei framtid med. Skjer det etter ei veke blir ein nok sett rart på, utan at det treng å vere feil av den grunn. Andre brukar kanskje resten av livet utan å finne ein ny, ein er ikkje nødd å senke krava av den grunn om ein ikkje sjølv vil.

Endret av ★

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...