Gå til innhold

Symptomer, ikm men negativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kom visst ikke opp!!?

Jeg skulle egentlig hatt TR lørdag 5. Oktober. Har hatt en stabil syklus på 24/25 dager det siste året. Nå er jeg altså på dag 30!

Jeg tok test søndag 6. Negativ, negativ mandag, og i dag tidlig?!

Er jeg gravid?

Jeg er/har vært oppblåst i over en uke nå, aldri vært sånn før og kosten er den samme. Jeg har av og til i løpet av dagen små mens "smerter" i nedre del av magen og i korsryggen. Dette kommer og går. Mandag på jobb ble plutselig VELDIG varm og har gått litt fort opp og ned i temperatur. Idag tidlig hadde jeg tykkere enn vanlig(slik) og hvit utflod (beklager detaljer).

Er jeg gravid? Helt forferdelig å gå rundt å lure på om jeg er gravid eller ikke. Testene sier negativ men har også hørt om de som produserer hCG senere og fikk plutselig positiv etter 2 uker etter ikm.

Noen som har noe å komme med?

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hadd det samme som deg nå, bare at jeg skal ikke ha menstruasjon før lørdag/søndag. Har hadd langt seigt og glatt eggehvit utflod de siste to kveldene. Men tester negativt på EL test og graviditetstest..

Skrevet

Du vet du kan slette dine egne innlegg når du har publisert hundre av det samme? ;)

Skrevet

Vent noen dager, ta en ny test. Om ikke tr dukker opp så ville jeg tatt en tur til legen:) Lykke til!

Anonymous poster hash: 632c8...e1b
Skrevet

Jeg fikk ikke positiv test, hverken hjemme eller hos lege, før jeg var 8 uker på vei med førstemann :)

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon. Har siden pilleslutt hatt perfekt 28-dagers-syklus og er nå snart over i dag 30. Var tilfeldigvis hos lege i dag og hun sa det ikke var noe poeng å teste hos henne ettersom testene hos lege også bare ser på hcg - produserer man dette sent så må man bare vente. Jeg har vært trøtt i det siste og dette slimgreiene kjenner jeg meg igjen i, jeg har aldri hatt noe sånt før så noe er på gang.

Dersom ikke mensen kommer i morgen heller tester jeg på lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...