Gå til innhold

Symptomer, ikm men negativ

Anbefalte innlegg

Det kom visst ikke opp!!?

Jeg skulle egentlig hatt TR lørdag 5. Oktober. Har hatt en stabil syklus på 24/25 dager det siste året. Nå er jeg altså på dag 30!

Jeg tok test søndag 6. Negativ, negativ mandag, og i dag tidlig?!

Er jeg gravid?

Jeg er/har vært oppblåst i over en uke nå, aldri vært sånn før og kosten er den samme. Jeg har av og til i løpet av dagen små mens "smerter" i nedre del av magen og i korsryggen. Dette kommer og går. Mandag på jobb ble plutselig VELDIG varm og har gått litt fort opp og ned i temperatur. Idag tidlig hadde jeg tykkere enn vanlig(slik) og hvit utflod (beklager detaljer).

Er jeg gravid? Helt forferdelig å gå rundt å lure på om jeg er gravid eller ikke. Testene sier negativ men har også hørt om de som produserer hCG senere og fikk plutselig positiv etter 2 uker etter ikm.

Noen som har noe å komme med?

??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087209-symptomer-ikm-men-negativ/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i akkurat samme situasjon. Har siden pilleslutt hatt perfekt 28-dagers-syklus og er nå snart over i dag 30. Var tilfeldigvis hos lege i dag og hun sa det ikke var noe poeng å teste hos henne ettersom testene hos lege også bare ser på hcg - produserer man dette sent så må man bare vente. Jeg har vært trøtt i det siste og dette slimgreiene kjenner jeg meg igjen i, jeg har aldri hatt noe sånt før så noe er på gang.

Dersom ikke mensen kommer i morgen heller tester jeg på lørdag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...