Gå til innhold

Veldig urolig baby på natta........!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 6 mnd og han er søren meg oppe enda..Startet i 0000 tiden...Han vrir seg,skal stå på alle fire,rive av seg sokka,filleriste bamsen,klore på alt som er,sparker og slår..!

Han klager ikke,han skriker ikke,har noen "ynke"lyder bare..

Hvorfor??Noen mener vel at de er sånn fordi de lærer noe nytt?Er det noe i det?Er flere netter han har vært urolig men ikke som dette.Før det har han villet ligge på magen å sove..Noen som har vært borte i det samme..?

Merker jeg blir fryktelig sliten......og lite tålmodig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min e også slik noen netter, hun er 7 mnd. Hvorfor det er slik vet jeg ikke men her hjelper det ofte at hun får ligge sammen med oss. Jeg tenker at hun har behov for litt nærhet :)

Skrevet

Jeg la han inn til oss men han roet seg ikke..Han fikk pupp og roet seg etter en time etter det igjen.Jeg gned han på gommen og da roet han seg selv.Kanskje tenner?

Skrevet

Jeg la han inn til oss men han roet seg ikke..Han fikk pupp og roet seg etter en time etter det igjen.Jeg gned han på gommen og da roet han seg selv.Kanskje tenner?

Kan godt været tenner ja! Får håpe det går fort over :)

Her i huset har min lille på 7 mnd akkurat fått sin første tann, og han var veldig utilpass en god stund i forkant. Men han er alltid veldig urolig på natta uansett han da :P

Anonymous poster hash: c0e72...477

Skrevet

Mini her er også 6 mnd. Han har noen kvelder og netter hvor han er som en hjulvisp i sengen. Han våkner mange ganger uten å skrike. Skal bare turne rundt og helst ligge på magen. Han havner oppå dyna og i benenden av sengen. Ganske underholdende å følge med på babycallen noen ganger :) Ikke like underholdende når man skal sove selv.

Har ingen forklaring på hvorfor det er sånn, men kan godt være tenner. Vi sliter i tillegg med dårlig matlyst om dagen og masse biting og sikling, så håper det kommer en tann snart. Ikke godt å forstå seg på dem. Vi har tre barn og de har alle vært helt forskjellige, så man blir visst aldri utlært på dette området :)

Skrevet

Du beskriver jo gutten min helt :P Hehe!
Er litt moro å se på han ja, hehe :)

Han har begynt å ha omtrent hele hånda i munnen de siste dagene.Biter og eter på alt som er.
Inkludert puppen...(Hadde han hatt tenner, så hadde ikke jeg hatt mye pupp igjen i går..au!!)

Håper det går over snart og/eller at det kommer en tann :)

Flere med erfaring på dette? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...