Gå til innhold

Jeg er blitt veldig betatt av en mann!! MEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..det ble slutt med meg og eksen for 3 månder siden. (Vært frem og tilbake i litt over ett år i forkant)

Etter det ble skikkelig slutt mellom oss har han besøkt meg to gangen, og vi har noe kontakt på sms/telefon. Er også redd for at han skal finne seg noen.

Eksen er jeg hundre prosent sikker på at jeg ikke får noe framtid med. Han hat løyet, brukt narkotika osv.... Han er rett og slett en idiot!

Nå har jeg blitt kjent med en suuuuuuper mann!! Han er kjempe herlig og vi er lik på mange måter - sammer interesser, holdninger, framtidsmål og verdier. Han er rett og slett "drømme typen" og det kribler bare jeg tenker på han.

Frustrerende at jeg fortsatt tenker på eksen og om han skal finne seg ny dame :(

Anonymous poster hash: c860d...0d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ikke er helt ferdig med han da, i og med at du er redd for at han skal finne seg dame? Har dere barn sammen? Er du kanskje redd for at en ny kvinne skal komme i ditt barns liv, slik at du må holde han litt "på gress?

Før du involverer deg for mye i den nye mannen, bør du finne du hva du virkelig føler og vil med din eks. Det fortjener dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...