Gå til innhold

Usikker.. Noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skal prøve å ta dette i korte drag..

Hadde en SA i i uke 8, og måtte til utskrapning ca 6 uker senere. Fikk beskjed om at mensen skulle komme ca 28 dager senere.

Men jeg har hatt ubeskyttet sex 3 ganger ca rundt da jeg tror jeg kan ha hatt eggløsning. Jeg har vanligvis aldri 28 dagers syklus, mer mellom 30-32 dagers. Men denne gangen fikk jeg en veldig mensen lignende blødning etter 26 dager. Den var lys rosa den første dagen og syntes kun på papir etter jeg hadde vært på do. Så ble den litt mer brunlig før det gikk over til friskt blod, men blødde myye mindre enn jeg vanligvis pleier og jeg trengte kun to bind til sammen. disse hadde et litt lengre ca 4 cm lang blodspor hver. Blødningene varte til sammen 2,5 dager, noe som er uvanlig ettersom jeg vanligvis har mensen i 7-10 dager og blør mye! Hadde også en del mensen smerter, men disse var ikke like ille som de har pleid å være.

Noen som har opplevd dette når første mens har kommet etter en abort? Eller under en graviditet?

Vurderer å teste meg, men skal vente 1 ukes tid først!

Dette ble visst litt langt, men håper noen tok seg tida til å lese! :)

Anonymous poster hash: a0156...a5d

Fortsetter under...

Takk for svar dere! Og er enig, tror jeg bare skal dra meg på apoteket å få kjøpt en test! Blir så utålmodig av all denne ventingen, best å få det overstått så man er sikker! Hehe

Anonymous poster hash: a0156...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...