Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hei! Trenger tips til flis i hoved gangen vår. Vi skal legge flis i gangen, men er ikke sikker på hvilken vi skal velge. Hva har dere av flis i gangen? Vi har varmekabler, og gangen er ganske stor, også har vi 3 barn. Flisen bør være lett å rengjøre. Vi vil ikke ha skifer, eller skifer ligende flis. Litt stor flis er fint syns vi. Har du noen tips, så kom med dem Anonymous poster hash: c3db1...c04
Førstemann Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Vi har brune fliser i tre-mønster. Ser litt ut som parkett. ca 1 meter lange og 20 cm brede. Kjempefine å se på, utrolig lett å vaske + at møkka ikke synes
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Vi har noen forferdelig stygge flis som du skal få slippe Anonymous poster hash: 45fbe...8bd
skjotta Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg bare forstår ikke hvorfor folk vil ha fliser. Det er så hardt å dette på, glatt å gå på og kjipt å vaske på. Her går det i linoleum og parkett. .. Men unngå for all del lyse fliser og fliser med struktur. Min far har lyse fliser med struktur i gangen og de er forferdelig stygge nå fordi de er så vanskelige å få rene.
Heltefrøken Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Vi har store (70*40) mørke mørkebrune nesten sorte fliser i gangen. Den er ca 15 kvadrat . Er veldig fornøyd ihverfall:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Vi holder også på å bygge og vi tar sjansen på å ha flislaminat i gangen. Har hatt flis før og syns ikke det var lett å holde rent, syns det lå igjen sand uansett hva jeg gjorde. Men det var muligens fordi at flisene hadde groper(ujevn overflaye) som sangen hadde en tendens til å legge seg i. Fugene er heller ikke lette å holde rene. Anonymous poster hash: 3ba01...84a
Førstemann Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg bare forstår ikke hvorfor folk vil ha fliser. Det er så hardt å dette på, glatt å gå på og kjipt å vaske på. Her går det i linoleum og parkett. .. Men unngå for all del lyse fliser og fliser med struktur. Min far har lyse fliser med struktur i gangen og de er forferdelig stygge nå fordi de er så vanskelige å få rene. Dette på? Aldri skjedd hos oss.. ikke er de glatte å gå på heller, og de er helt supre å vaske. Parkett er vel uaktuelt i en yttergang, det ville jo blitt slitt med en gang med all småstein og sand som dras inn. Og linoleum er ikke fint.
skjotta Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg bare forstår ikke hvorfor folk vil ha fliser. Det er så hardt å dette på, glatt å gå på og kjipt å vaske på. Her går det i linoleum og parkett. .. Men unngå for all del lyse fliser og fliser med struktur. Min far har lyse fliser med struktur i gangen og de er forferdelig stygge nå fordi de er så vanskelige å få rene. Dette på? Aldri skjedd hos oss.. ikke er de glatte å gå på heller, og de er helt supre å vaske. Parkett er vel uaktuelt i en yttergang, det ville jo blitt slitt med en gang med all småstein og sand som dras inn. Og linoleum er ikke fint. De fleste jeg kjenner har flis i gang nede, og trappen kommer ned i denne ganga. To av dem har opplevd at barn har falt i trappa og landet på flisene. Linoleum er flott! Du kan få alle mulige design
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg skal ha naturstein i gang og vaskerom som vi bygger nå.. De er mørke brune aktige og "umulige" å se er full av skitt har også stor gang og skal gå får store fliser 30x60 Anonymous poster hash: e64c3...afb
hønemor0408 Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 så store fliser som mulig og så små fuger som mulig og glatte fliser uten struktur gjerne 60x60. vær også nøye på hvem som legger flisene da det ikke er mye morsomt med fliser som stikker litt opp eller for dype fuger. dette er veldig i veien når man skal vaske. fliser er flotte og ser rent og pent ut og ikke minst slitesterkt og vedlikeholdsfritt
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Vi har skifer, og er superfornøyd, men ser at du ikke vil ha det Vi har skifer som er skåret ut til rektangler, så de ligner flis. Jeg synes det er finest med litt store fliser i en gang/hall. Ikke for lyse. Anonymous poster hash: 38539...cd0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 Tapeten i gangen er grå, lisene hvite. Det går i hvitt, grått og eik i huset. Må være noe som passer. Vil ha flis, og ikke laminat. Har hatt det. Likte det ikke i gangen. Den ble fort stygg.. Takk for svarene jeg har fått forresten Noen andre som har tips til flis? HI Anonymous poster hash: c3db1...c04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå