Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei...

Hvilken HcG hadde du: 108 og 220
Hvilken rugedag/dpo: Rugedag 11 og rugedag 13
Hvor mange egg ble satt inn: 2
Hvor mange babyer: 2, er 19 + 3 i dag

Må bare legge til at min hcg steg akkurat innen normalen, så ble overrasket at det viste seg å være tvillinger

Annonse

Liten oppdatering her ifra. Måtte jo bare sjekke om HCG steg som det skulle (fikk svar i dag), og det kan man jo trygt si at det gjorde :) Men klarer allikevel ikke slappe av jeg... Syntes symptomene har blitt mindre i helgen så nå uroer jeg meg, selv om HCG på torsdag var så bra... Er det bare jeg som er så tullete?

Hvilken HCG hadde du: 294 og 935

Hvilken rugedag/dpo: RD 12 og RD 14

Hvor mange egg ble satt inn: 1

Hvor mange babyer: tenker det er en da ;)

Hei... "ønsker et mirakel"

Du har en kjempefin stigning.... og vi blir litt tullete i denne perioden med HCG måling ...:-) Og det er helt normalt at symptomene varierer....:-)   jeg synes de ukene frem til ultralyd var helt forferdelige psykisk :-) .....når skal du til ultralyd da ?

Du har en kjempefin stigning.... og vi blir litt tullete i denne perioden med HCG måling ...:-) Og det er helt normalt at symptomene varierer....:-)   jeg synes de ukene frem til ultralyd var helt forferdelige psykisk :-) .....når skal du til ultralyd da ?

Hei og takk for beroligende svar!!! :) Uff ja, blir jo helt tullete av dette. Hadde ikke trodd at jeg skulle bli sånn, men men...

Jeg vet ikke når jeg skal til UL enda. Snakket med legekontoret i dag og de skulle sende henvisning i løpet av uka. Håper å få i slutten av neste uke eller uka etter... Det blir nok noen laaaaange uker/dager frem til det ;)

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest usababy

Hvilken HCG hadde du? 1216

Hvilken rugedag/dpo? Rugedag 15

Hvor mange egg ble satt inn? 2

Hvor mange babyer? 2

Er 26+6 på vei med tvilling-jenter nå :)

så fantastisk!!:-) hvordan går det med deg?

Det går fint :) Storkoser meg med graviditeten, og vi gleder oss veldig til å treffe de små jentene våre <3

De er veldig aktive i magen, og det er så koselig å kjenne dem :)

Etter 5 forsøk å oppleve dette...det er lykke - dobbel lykke! :D

Hei og takk for beroligende svar!!! :) Uff ja, blir jo helt tullete av dette. Hadde ikke trodd at jeg skulle bli sånn, men men...

Jeg vet ikke når jeg skal til UL enda. Snakket med legekontoret i dag og de skulle sende henvisning i løpet av uka. Håper å få i slutten av neste uke eller uka etter... Det blir nok noen laaaaange uker/dager frem til det ;)

Hei.... hvordan går det med deg ? :-)

Hvilken HCG hadde du? 1216

Hvilken rugedag/dpo? Rugedag 15

Hvor mange egg ble satt inn? 2

Hvor mange babyer? 2

Er 26+6 på vei med tvilling-jenter nå :)

så fantastisk!!:-) hvordan går det med deg?
Det går fint :) Storkoser meg med graviditeten, og vi gleder oss veldig til å treffe de små jentene våre <3

De er veldig aktive i magen, og det er så koselig å kjenne dem :)

Etter 5 forsøk å oppleve dette...det er lykke - dobbel lykke! :D

FANTASTISK!!!!Du er bare superheldig! Håper vi er mange her som snart blir like heldige! ;-)

Hvilken HCG hadde du: 164
Hvilken rugedag/dpo: 14 dpo
Hvor mange egg ble satt inn: 2
Hvor mange babyer: Aner ikke! Ul den 14.11

Kan noen oppdatere meg på forskjellen mellom dpo og rugedag? Noen ganger har jeg satt inn to dager etter uttak, noen ganger fem dager etter, så blir usikker på hvordan jeg skal sammenligne med det andre skriver inn her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...