Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hun er 2 år å bruker da bleie. dro i bhg helt fin nedentil på mandag. Etter hun kom hjem ser jeg hun har prikker , en 4-5 stykker oppe ved lårene å litt på rompa. Ikke rød eller sår. Bare prikker hvor noen av dem ser åpne ut? Vasket hun godt når hun la seg. Idag våknet hun med flere. Alle er innenfor bleie området ,hun virker ikke plaget. Men hva er dette da? Har vasket.å smørt henne med inotyol flere ganger idag å er noe bedre... Usikker på om jeg skal sende hun i bhg imorra??? Håper hun er bedre over natta. Ikke sett dette før. Takk for svar:-) Anonymous poster hash: a7953...52c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Nei kan ikke være det. For hun virker ikke plaget. Å prikkene har ikke spredd seg mer idag, samt det er ikke blemmer... Er bare små røde prikker ... Dessuten har det jo hjulpet godt når jeg har vasket.med vann.å smørt henne. Kan hun ha reagert på noe.type drikke kanskje?eller.noe hin har spist... Anonymous poster hash: a7953...52c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Nei kan ikke være det. For hun virker ikke plaget. Å prikkene har ikke spredd seg mer idag, samt det er ikke blemmer... Er bare små røde prikker ... Dessuten har det jo hjulpet godt når jeg har vasket.med vann.å smørt henne. Kan hun ha reagert på noe.type drikke kanskje?eller.noe hin har spist... Anonymous poster hash: a7953...52c Trenger ikke være plaget av vannkopper før de begynner å tørke inn. Når min jente fikk de, så begynte det med et par prikker, så tok det et par dager til før hun fikk noen flere, og enda et par dager før hun plutselig hadde kroppen full. Men hun virket aldri særlig plaget, til tross for at hun var så hardt angrepet. Anonymous poster hash: 5111f...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå