Gå til innhold

Obagi nu derm :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du prøvd det? kan du evt fortelle om dette her vidunderverket som det her skal være for kviser og rynker... :D

Er jo litt bekymret for all flassingen... kan jo ikke gå rundt slik i flere uker om det er så ille? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rapporterer innlegget ditt! Skjønner ikke hva som står i overskriften!

Anonymous poster hash: 7ed0b...ee5
Skrevet

Har ikke brukt det selv, men kjenner flere som har. De så ikke ut i begandlingsperioden! Huden sprakk opp og krakelerte nærmest i løpet av dagen. Sminke fikk det egentlig bare til å se verre ut. Men ble veldig fine etterpå da...

Anonymous poster hash: c1ca1...63d

Skrevet

Jeg har tatt kuren. Ja den gjør underverker mot rynker og pigmentflekker - ingen tvil!!

Tok før og etterbilder, (viktig for å se fremgang underveis) og rynker ble borte.

Og man flasser helt ekstremt..Og da er det så ille som du noen gang kan tenke deg.. 3 uker med ekstrem rødhet og flassing. Hud henger. Ikke skal man grafse heller, da rives hud av, og helt "fersk" hud(irr-rød og sviende) kommer fram. Lager sår.. Har selvagt gjort det, og det var vondt i timesvis og lagde flekker/arr.

Jeg ville ha brukt ferie/permisjon ol. til dette. (var i permisjon selv)

Jeg ønsket å gå minst mulig ut av hus, naturlig nok..

Som noen nevner...sminke gjør det ikke særlig bedre. Jeg vasket og "skrellet" bort den verste løshuden og la på foundation like før jeg skulle ut, aldri en time eller to før. Da så jeg ikke ut.

Så disse ukene ble innetid med korte turer til butikken for min del.

Mener å huske at man daglig mistet hud som normalt hadde tatt 6 uker å miste, sier seg selv det blir ille ;)

Kuren tar bort kviser mens man går på den, men de kommer tilbake etterpå.. Obagi har en annen kraftkur rettet mot kviser, den gjør også huden rød og flassete da, ca samme greia.

Lurer på om du først skal lese deg opp på bivirkningene også. Mener å huske at man må være forsiktig med sol etter denne kuren, så kraftig er den. Og da mener jeg ikke dette året eller neste, men resten av livet!! 

Høy solkremfaktor.. Sjekk dette før du tar den ;)

Anonymous poster hash: 4c55e...b83
Skrevet

Rapporterer innlegget ditt! Skjønner ikke hva som står i overskriften!

Anonymous poster hash: 7ed0b...ee5

Tjukk i hue eller?

Anonymous poster hash: d9fb9...518

Skrevet

Rapporterer innlegget ditt! Skjønner ikke hva som står i overskriften! Anonymous poster hash: 7ed0b...ee5

Hallo?! Hvor er det du bor henn, om aldri hørt om Obagi.?

Anonymous poster hash: a9871...df8

Skrevet

Jeg har tatt kuren. Ja den gjør underverker mot rynker og pigmentflekker - ingen tvil!!

Tok før og etterbilder, (viktig for å se fremgang underveis) og rynker ble borte.

Og man flasser helt ekstremt..Og da er det så ille som du noen gang kan tenke deg.. 3 uker med ekstrem rødhet og flassing. Hud henger. Ikke skal man grafse heller, da rives hud av, og helt "fersk" hud(irr-rød og sviende) kommer fram. Lager sår.. Har selvagt gjort det, og det var vondt i timesvis og lagde flekker/arr.

Jeg ville ha brukt ferie/permisjon ol. til dette. (var i permisjon selv)

Jeg ønsket å gå minst mulig ut av hus, naturlig nok..

Som noen nevner...sminke gjør det ikke særlig bedre. Jeg vasket og "skrellet" bort den verste løshuden og la på foundation like før jeg skulle ut, aldri en time eller to før. Da så jeg ikke ut.

Så disse ukene ble innetid med korte turer til butikken for min del.

Mener å huske at man daglig mistet hud som normalt hadde tatt 6 uker å miste, sier seg selv det blir ille ;)

Kuren tar bort kviser mens man går på den, men de kommer tilbake etterpå.. Obagi har en annen kraftkur rettet mot kviser, den gjør også huden rød og flassete da, ca samme greia.

Lurer på om du først skal lese deg opp på bivirkningene også. Mener å huske at man må være forsiktig med sol etter denne kuren, så kraftig er den. Og da mener jeg ikke dette året eller neste, men resten av livet!! 

Høy solkremfaktor.. Sjekk dette før du tar den ;)

Anonymous poster hash: 4c55e...b83

Høres ikke greit ut ;) Men er det de første 3 ukene som er verst? Eller alle 18 ukene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...