Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har vært så plaget med det siste uken. Kommer og går, men i dag har det vært ekstra mye synes jeg. Var hos optiker for 3 mnd siden og fikk lesebriller. Så det er ikke noe galt med synet regner jeg med. Lurer litt på om jeg har begynt å reagere på ansiktskremen jeg bruker. Skal la være å bruke den i morgen, for å se om det blir bedre. Kan det være allergi som jeg mistenker? Anonymous poster hash: 39f80...6b7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Kan hende det er uvant for øynene med briller da, eller om det er noe med hornhinnene, jernmangel, .o.l. Vet ikke, undersøk det! Anonymous poster hash: 908a8...7cb
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 feil mascara? Hodepine? Anonymous poster hash: e961c...faa
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 HI Brillene har jeg brukt i 3 mnd ca, så det er nok ikke de. Ikke byttet ut noen sminke på veldig lenge. Sliter mye med migrene, men tror ikke det har sammenheng med anfallene. Merkelige greier. Hvem sjekker dette da? Optiker eller lege? Anonymous poster hash: bee84...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå