LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Med sine magiske hender fikk han visst laderen til macen til å funke igjen- så da er vi her likevel! Jammen bra, for hva skulle jeg tatt meg til ellers på kveldene?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2013 Puh! Krise avverget, for en Mann! Oh, yeah- spørs om det ikke må bli "belønning" på ham ikveld.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Aldri feil med flinke mannfolk!
LilleBjella Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Oi, så heldig du er som har flink mann! Her kastet fireåringen opp i sofaen på mandag, på midterste pute i treseteren. Som mannen sitter i til vanlig. Etter å ha vasket og gnukket og så var han misfornøyd med at det fortsatt luktet spy og at han måtte sitte på våt flekk. Måtte da minne ham på at det kanskje var en grei ide å flytta sofaputa nedover i sofaen, og heller sitte på en av de tørre putene. Min er med andre ord ikke så praktisk anlagt. Han har derimot ninja-svømmere ( ), så her er "belønning" uaktuelt uansett, helt til vi får et ordentlig låse- og alarmsystem på butikken.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2013 Oi, så heldig du er som har flink mann! Her kastet fireåringen opp i sofaen på mandag, på midterste pute i treseteren. Som mannen sitter i til vanlig. Etter å ha vasket og gnukket og så var han misfornøyd med at det fortsatt luktet spy og at han måtte sitte på våt flekk. Måtte da minne ham på at det kanskje var en grei ide å flytta sofaputa nedover i sofaen, og heller sitte på en av de tørre putene. Min er med andre ord ikke så praktisk anlagt. Han har derimot ninja-svømmere ( ), så her er "belønning" uaktuelt uansett, helt til vi får et ordentlig låse- og alarmsystem på butikken. *Fnis*
Iiiiik Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Den flinke mannen kan godt komme hit. Vår iMac har nemlig avgått med døden og jeg saaaavner den. Der den fine greia stod, står det nå en kjip gammel laptop. Ny Mac kommer, men det rer visst leveringstid på den vi skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå