Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hva heter lillesøsteren til Noah og Matheo? Anonymous poster hash: c42e5...d0f
Cornelianelia Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Gutta har navn med mye vokaler. Andre navn i samme stil: Linnea Louise Celia Sofie Sofia Julia
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Eline Aurora Malin Caroline Vilde
sommertiara Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Ella eller Olivia var det første som slo meg.
*Dubsgirl* Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Noah, Matheo og .. Livia Luna Elida Eline Dina Dea Saga Ella Filippa Maia Minea
inimini Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Noah, Matheo og Emilie Lydia Ellinor Tiril Mina Milja Lisa Molly Likte du noen her?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg liker godt Ella og Molly! Tenkte i utgangspunktet å ha et navn som slutter på en annen vokal enn a siden de to eldste har hver sin, for eksempel e, kunne også tenke meg å ha en h i navnet siden de har det også.. Men da blir det plutselig litt vanskelig Ikke begynne og slutte på samme bokstav og en h inni Men Ella er høyt på listen alikevel Anonymous poster hash: c42e5...d0f
sommertiara Skrevet 10. oktober 2013 #10 Skrevet 10. oktober 2013 Agathe Christiane Johanne Josephine Othilie Sophie
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg liker godt Ella og Molly! Tenkte i utgangspunktet å ha et navn som slutter på en annen vokal enn a siden de to eldste har hver sin, for eksempel e, kunne også tenke meg å ha en h i navnet siden de har det også.. Men da blir det plutselig litt vanskelig Ikke begynne og slutte på samme bokstav og en h inni Men Ella er høyt på listen alikevel Anonymous poster hash: c42e5...d0f Helene Helle Hermine Disse har h, og slutter ikke på A eller o. Anonymous poster hash: 42ea7...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå