Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Rar overakrift. Men datteren min blir 2 om en mnd. Hun kan plutselig bli sint å slå seg selv i hode... Virker ikke som hu får vondt men hvorfor gjør hun dette ? Anonymous poster hash: df596...388
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Enkelte barn gjør dette for å få en bekreftelse på sin egen eksistens. Anonymous poster hash: 77a48...bf2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Noe å bekymre meg for ? Ser jo ikke veldig bra ut... Da hun.kan gjøre dette ute Blandt folk å alt.. Uff Anonymous poster hash: df596...388
Gjest cd0da Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Min er 2 år og gjør dette innimellom, men som regel legger ho seg ned og stanger hodet i gulvet istedet ...
GeeGee Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Min på nesten gjør også det når han er sint, eller dunker hodet i gulvet. Vet ikke hvorfor, men det virker jo her som at det ikke er så uvanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå