Gå til innhold

Hvordan var ditt frieri, kort fortalt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mage år tok det før dere giftet dere?  :)

Anonymous poster hash: 6e4c0...a8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa: Jeg vet hva du kan gi meg i julegave for å gjøre det enkelt.

Han spurte om hva.

Jeg sa: Forlovelsesringer.

Han sa: Vil du gifte deg med meg?

Jeg lo og trodde han spøkte men han mente det.

Valgte ringer sammen og tok de på på julaften, giftet oss knappe 1,5 år etterpå.

Ekstremt romantisk :P

Anonymous poster hash: af1fd...eb9

Skrevet

Mannen fridde på ei strand i Kroatia. Ikke romantisk. Jeg visste om det.

Vi var forlovet i nesten 4 år og gikk fra hverandre.

Fant tilbake etter ca 2 år. Jeg lagte god mat, tente lys og til desserten så leser jeg et kort til han som jeg har skrevet og på slutten frir jeg med fastsatt dato. Giftet oss nesten 2 år etterpå.

Skrevet

Mannen min lurte meg trill rundt og fridde til meg midt på gaten der jeg egentlig deltok på konsert. Var et par hundre tilskuere til overraskelsen... Vi gifta oss ca 1 år 4 mnd etter...

Anonymous poster hash: 592c1...281
Skrevet (endret)

Jeg: Skal vi gifte oss på tinghuset eller?

Han: ja, men vil du det da?

Jeg: ja, det er jo gratis og da trenger vi ikke gjøre noe ut av det

Han: oki, må jeg ha på dress da?

Hehe. Jeg "fridde" i august.. vi skal gifte oss den 11 desember og ingen vet om det..tok oss 10 år..

Endret av <3Lotte+gutta<3
Skrevet

Jeg hadde hatt lyst å gifte meg en stund, men manne holdt tilbake. En lørdag lå jeg i sofaen, og mannen kom å la seg oppå meg. Sa på tull at han ikke kom til å få seg noe, for nå skulle jeg spare meg.. Vil du gifte deg med meg da spurte han. Og sa at det ville jeg..

Under to mnd. senere var vi gift. Høres ikke så romantisk ut for andre, men for oss var det perfekt :)

Anonymous poster hash: 069f9...dce
Skrevet

Jeg: Skal vi gifte oss på tinghuset eller?

Han: ja, men vil du det da?

Jeg: ja, det er jo gratis og da trenger vi ikke gjøre noe ut av det

Han: oki, må jeg ha på dress da?

Hehe.. vi skal gifte oss den 11 desember og ingen vet om det..tok oss 10 år..

Nesten slik gjorde vi det også. Ingen viste, og hadde vert ilag i 10 år.

Anonymous poster hash: 069f9...dce

Skrevet

Jeg satt å så på tv i en sliten joggedress..han kommer opp til meg med hendene bak ryggen

Han: Velg en hånd

Jeg: Venstre

Han drar frem en liten eske med en søt ring oppi, jeg tok den på på pekefingeren :P

Han: Feil finger!

Jeg: Å?

Han: Ja, er vi ikke forlova, da?

Jeg: Å..jo :P

Ekstremt lite romantisk, han trodde han hadde plukka riktig ring, hadde vært å sett på en 100 ganger sammen, den likna ikke en gang :P Ble likevel glad for ringen da, var fin den. Vi gifta oss etter 3 år, er skilt i dag..

Anonymous poster hash: 46c61...ebb
Skrevet

Vi lå på hver vår sofa, utslått av influensa. Holdt hender, fordi vi var for utslitte til annen kos. Da fridde han. :)

Skrevet

Kjæresten overrasket meg med langweekend i en europeisk storby, hadde ordnet meg fri fra jobb og allting. Da vi kom frem tok han meg med opp på en utsiktsplass, hvor han tok frem en utrolig fin diamantring, og fridde til meg. Han hadde spurt min pappa om tillatelse først :) Resten av weekenden ble jeg bortskjemt med spa, negler, sko og klær. Og 1,5år senere gikk vi fra hverandre, men er fortsatt gode venner :)

Anonymous poster hash: 1aae3...806

Skrevet

Mørk forsommerkveld, men likevel fantastisk varmt. Ytterst på en brygge, med masse glitrende båtlanterner på sjøen. Superromantisk :) 

Gjest Østfold-80
Skrevet

Han fridde på vei hjem fra et bursdag lag vi var på med min familie. Vi gikk hjem,også bare spurte han helt ut av det blå.. 1 år senere var vi gift.:)

Skrevet

I et telt en tidlig sommermorgen på toppen av Glittertind.

Det var min første topptur, og han er en skikkelig friluftsmann.

Planlegger bryllup om ca to år - neste sommer blir det baby :)

Anonymous poster hash: 1ba95...dce
Skrevet

Enkelt og fint!

Anonymous poster hash: d8104...302

Skrevet

Dette var koselig lesning, jeg vil høre flere :)

Anonymous poster hash: e9611...c82

Skrevet

Dette var koselig lesning, jeg vil høre flere :)

Anonymous poster hash: e9611...c82

Enig , drømmer om å bli fridd til, noe jeg vet ikke skjer, så veldig koselig å lese om andres frieri :)

Anonymous poster hash: b9e3d...72f

Skrevet

Koselig å lese! Tror ikke det bli frieri her med det første. .... han vil ikke gifte seg:p og hvis han skal så vil han helst reise bort...:/

Anonymous poster hash: 25919...a50

Skrevet

Opp

Anonymous poster hash: b4993...02c

Skrevet

Jeg skulle aaaaldri gifte meg og har egentlig alltid vært ganske klar på det. Men høsten for 2 år siden gikk familien gjennom en stor krise hvor jeg (og han og alle rundt oss) fikk øynene opp for hva som er viktig i livet. Men var aldri snakk om noe giftemål. 

Julaften kom og jeg sto opp først for å få starta med dusjing og påkledning av alle, samt middagsforberedelser og slikt. Det drøyde før han sto opp så jeg ble rett og slett litt irritert og gikk opp for å få han i gang. Kom inn på soverommet, der lå han våken og det lå det en hjerteforma "pyntepute" på min plass. På puta sto navnet mitt og "vil du gifte deg med meg?", samt en ring. Jeg måtte jo bare svare ja for å ikke ødelegge julaften ;-) 

Giftet oss i sommer, hadde tidenes eventyrbryllup hvor alt ble perfekt og romantisk og minneverdig og flott. Gjør det gjerne igjen. Men jeg er fortsatt motstander av ekteskapet som institusjon ;-) 

Skrevet

Han: Jeg synes vi skal gifte oss.

Jeg: Jeg også.

Han: Så fort som mulig-

Jeg: Uten masse folk.

Han: Innen en måned?

Jeg: Ja!

Så da ble det sånn :) Ikke særlig romantisk, men jeg angrer ikke i det hele tatt.

Skrevet

Han: kanskje vi skal gifte oss?

Jeg: ok.

Giftet oss 2 år etter det :)

Anonymous poster hash: 954a3...078

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tja.. Her er vi så sprudlende "kose mose" romantisk, så det gikk ca slik:

Jeg: Har du ønske om å gifte deg med tiden da?

Han: Tjaaaaaa, kan man vel..

Jeg: Så, skal vi bare si oss forlovet da eller?

Han: Ja, det hørtes da fint ut.

Valgte ut ringer (som jeg betalte) 3 mnd etterpå.. Men pga en del problemer, så ligger ringene i esken sin nå, vi var like ved å gå ifra hverandre, men målet nå er å få de på fingeren igjen etter hvert, må bare gjenoppbygge tillitten, noe som tar litt tid..

Skrevet

Han gikk ned på kne da vi var ute og spiste i Paris :D Vandret gatelangs hånd i hånd under Eiffeltårnet på vei tilbake til hotellet. Snart 5 år siden, er enda ikke gift. Men jeg er for tjukk til å ville bli avbildet i brudekjole, så vi må vente litt til....

Anonymous poster hash: 6e8b3...850

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...