Papegøyeblomst Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Registrerte meg på "Møteplassen" på søndag, og en av de første annonnsene jeg så, var en gammel kollega av meg! Vi avtalte å møtes i kveld, på en pub/cafe. jeg gleder meg til å treffe ham igjen, vi har ikke sett hverandre på 15 år.. Tonen var god og litt flørtete på sms, men det kan jo bli helt feil "live" liksom.. Det er rart, for vi kjenner jo hverandre, men ikke den vi er i dag. På den tiden var han forelsket i meg, og vi var en del på fylla sammen. Vi hadde sex èn gang, tror jeg ( husker bare ett tilfelle, men vi var begge mye fulle/rusa på den tida). Nå er vi superstraighte begge to, og jeg har følelsen av at det ligger litt i kortene at det kanskje er en tiltrekning mellom oss fortsatt... Jeg håper vi liker hverandre.. Jeg mistrives fælt ute med mye folk rundt, men jeg er nødt til å utfordre meg selv av og til. Ønsk meg lykke til da, damer!
Gjest meg&mini Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Så morsomt da! Du får ha masse lykke til:D
Gjest Kira Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Oi, så spennende! Masse lykke til i kveld
Magia Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Så gøy! Lykke til Og du må gjerne oppdatere etterpå, så vi andre kan leve singellivet gjennom deg
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Så gøy! Kos deg masse og ja, oppdater her etterpå
Papegøyeblomst Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2013 Takk, damer! Skal møtes kl.22, så nå ligger jeg i sofaen og "lufttørker" etter dusjen,før jeg skal begynne å ordne meg :-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Lykke til Anonymous poster hash: 11740...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå