Gå til innhold

Hvordan ser Harry Hole ut ifølge deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F eks en skuespiller som ligner :)

Anonymous poster hash: 3eef1...ab0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trond Espen Seim. Klarer ikke å forstille meg noen andre. Aner ikke hvorfor :P

Anonymous poster hash: 93f02...760
Skrevet

Jeg har alltid sett han for meg som Jo Nesbø, selv om det egentlig ikke passer. Jeg er fortsatt sur for at de valgte Trond Espen Seim til å spille Varg Veum (hallo! Han er bergenser!), så jeg vil ikke at han skal ødelegge atter en helt for meg.

Anonymous poster hash: 0ead8...8ef
Skrevet

Ser også for meg Nesbø ;) Men skulle jeg sagt en skuespiller, så ser jeg nesten for meg Sven Nordin hvis han hadde vært litt slankere.

Anonymous poster hash: f861c...d10

Skrevet

Helt enig! 

Skrevet

Reidar Sørensen... Vet han spiller Cato Isaksen, men gi han noen arr og gjør han litt herja så har du Harry Hole :-)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Samme her. Bare i en litt mer sjuskete utgave :)

Skrevet

Jeg har alltid sett ham for meg som Jo Nesbø omtrent. Men jeg tror kanskje Daniel Craig hadde fungert i filmen?

Skrevet

Hmm.. Har ikke tenkt over det før, men Stellan Skarsgård kanskje :)

Skrevet

Hm, nesten 2 meter høy, blond, hengslete, litt lut i ryggen (altså sånn hengslete lut, ikke gammelmannslut), litt sjuskete i klærne, flere arr i ansiktet, rufsete/barsk type.

Alexander Skarsgård kanskje (mangler noen cm med sine 1.94), men han blir kanskje litt ung..... Han har i alle fall det blonde nordiske utseende jeg ser for meg. Clive Owen hvis han hadde vært blond. Viggo Mortensen, men han er for kort ;)

Jo Nesbø selv ser jo altfor pyntelig ut, og er vel en smule kort også. Trond Espen Seim hvis det skal være en norsk skuespiller.

Anonymous poster hash: 6e4be...3e0
Skrevet

Jason Statham. Daniel Craig er for pen.

Jason Statham er for kort, han er jo ikke 1.80 engang, og han er altfor muskuløs. Ser for meg Harry som mer senete og mager.

Skrevet

Hm, nesten 2 meter høy, blond, hengslete, litt lut i ryggen (altså sånn hengslete lut, ikke gammelmannslut), litt sjuskete i klærne, flere arr i ansiktet, rufsete/barsk type.

Alexander Skarsgård kanskje (mangler noen cm med sine 1.94), men han blir kanskje litt ung..... Han har i alle fall det blonde nordiske utseende jeg ser for meg. Clive Owen hvis han hadde vært blond. Viggo Mortensen, men han er for kort ;)

Jo Nesbø selv ser jo altfor pyntelig ut, og er vel en smule kort også. Trond Espen Seim hvis det skal være en norsk skuespiller.

Dessuten kan den som skal spille han ikke være for muskuløs. Harry er senete og mager. Lange bein. Egentlig kunne faren min ha spilt han i sine yngre dager, hehe.

Skrevet

Antagelig fordi han var en het kandidat til å spille Hole når det var snakk om filmatisering...derfor tenker jeg også litt på han. Men ikke heeelt lik;)

Skrevet

clive_owen_10.jpg

Harry Hole ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...