Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Dere som er gravide, suger dere tissen til mannen hverdag eller?? Er ikke noe galt i det, men av og til er det vel deilig med en "fridag" eller? Anonymous poster hash: 4314c...3da
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Akkurat det er en greie jeg aldri har likt. Ikke sjanse! Jeg har opplevd å ha en som ikke var helt renvasket i min munn og aldri igjen! Jeg blir kvalm etter det bare ved tanken. Og smaken... Æsj! Nei takk. Anonymous poster hash: 18ad3...541
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Akkurat det er en greie jeg aldri har likt. Ikke sjanse! Jeg har opplevd å ha en som ikke var helt renvasket i min munn og aldri igjen! Jeg blir kvalm etter det bare ved tanken. Og smaken... Æsj! Nei takk. Anonymous poster hash: 18ad3...541 Hahaha, beklager at jeg ler litt, men var litt funny! Anonymous poster hash: 4314c...3da
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Akkurat det er en greie jeg aldri har likt. Ikke sjanse! Jeg har opplevd å ha en som ikke var helt renvasket i min munn og aldri igjen! Jeg blir kvalm etter det bare ved tanken. Og smaken... Æsj! Nei takk. Anonymous poster hash: 18ad3...541 Hahaha, beklager at jeg ler litt, men var litt funny! Anonymous poster hash: 4314c...3da Ikke frekt ment altså... Anonymous poster hash: 4314c...3da
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Akkurat det er en greie jeg aldri har likt. Ikke sjanse! Jeg har opplevd å ha en som ikke var helt renvasket i min munn og aldri igjen! Jeg blir kvalm etter det bare ved tanken. Og smaken... Æsj! Nei takk. Anonymous poster hash: 18ad3...541 Stakkars kjæresten/mannen din...... Anonymous poster hash: cf9a6...28b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Det kommer ikke på tale. Jeg kan sikkert gjøre det innimellom, men hver dag. Not a f... chance! Er han så nøden får han bruke hånda. Anonymous poster hash: 64c36...e1b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Kan man ikke ha sex lenger når man er gravid nå eller? Eller er det når mannen nekter å ha sex med gravid kone at man skal stille opp med blowjobs hver dag? Eller er det hovedsakelig når man er så dårlig selv at en ikke klarer ha sex? Anonymous poster hash: e9040...203
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Tja, her får han bj kanskje en eller to ganger i mnd nå når jeg er gravid.. Er så pes med magen i veien Men vi har sex en gang i uka. Orker ikke utsette bekkenet mitt for mer enn det.. Er han nøden har han da en hånd å bruke. Anonymous poster hash: 8641f...aa4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Kan man ikke ha sex lenger når man er gravid nå eller? Eller er det når mannen nekter å ha sex med gravid kone at man skal stille opp med blowjobs hver dag? Eller er det hovedsakelig når man er så dårlig selv at en ikke klarer ha sex? Anonymous poster hash: e9040...203 Haha, det er slik det blir fremstilt i alle fall:-) Gravid eller ikke så suger jeg mannen bare når jeg har lyst til det selv. Jeg blir kåt av å suge/runke ham, så det gjør jeg ikke hvis det ikke blir noe på meg også. Orker i alle fall ikke å gå rundt sprengkåt og sur fordi jeg ikke får meg noe(når han får seg noe). Forstår ikke den med at den gravide som gjerne er for dårlig til å ha sex skal klare å presse seg selv til en bj som om det var en menneskerett for mannen. Hun går gravid, han kan vel klare seg uten bj for en stund... Men, når det er sagt så har det ikke vært noen store problem med lyst hos hverken mannen eller meg - føler meg ganske heldig:-) Anonymous poster hash: 30e80...96c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Sååå tråder med dialekt blir stengt, men tråder om dette får stå? jaha.... Jeg hadde sex med mannfolket mitt frem til dagen før fødselen, sugde kuk når jeg gadd. Men mannfolket liker det veldig godt så da gleder jeg han ofte med det. Den skal være gullende ren og luktfri! Anonymous poster hash: cfc63...8dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå