Gå til innhold

Det ser ut som ny MA, har noen av dere

Anbefalte innlegg

erfaringer med 2 MA og vellykket svangerskap?

Jeg hadde en MA i juni 11+4 (fosteret svarte til 6+3).

Fikk pergotime hos gynekolog og ble gravid på forsøk 2. I uke 5 +4 så han 2 fostersekker og normal hcg stigning. I uke 7 + 0 så han ingen fostre, bare en liten og en større fostersekk.

Var på Ahus i dag (7+4) og de så ikke noen fostre da heller, men  tok ny hcg og ville drøye med evt abort til fredag.

Tviler på at det er liv der og vet ikke om jeg tør prøve igjen, samtidig har jeg jo lyst på barn.

Har dere noen erfaringer å dele?

Fortsetter under...

Jeg har 2 fra før, men sterkt ønske om en til. Jeg har mistet 3 ganger. Etter en har mistet 3 ganger etter hverandre har en rett til å bli utredet. Vet noen velger å gå til privat gynekolog for å bli utredet før, men det må en betale for selv. Er knalltøft å gå gjennom det, men kjenner jeg fortsatt lever på håpet. Jeg er ferdig utredet og har mistet mest sannsynlig pga. Blodpropper i morkaken. Jeg har hatt en sa og 2 ma. Så jeg kjenner at hvis jeg blir gravid igjen kommer jeg aldri til å ha et svangerskap som jeg kan slappe av i, men jeg vet hva jeg får igjen etter svangerskapet. Det er det som fortsatt gir meg håp. Først vet jeg målet er de 12 ukene deretter er det å nå uke 23 -24 så jeg vet at babyen er levedyktig ved en evt fødsel. Har født premature tidligere, så for meg så blir deg et svangerskap der jeg har mål å nå før jeg kan slappa av.

Jeg velger å være anonym da det er få personer som vet hva jeg har vert gjennom og ønsker fortsatt å ikke å være åpen om det ennå.

Anonymous poster hash: 5a84b...03e

Jeg som svarte deg i innlegget over ogDet er ennå hardere å gjennomgå det du gjør med å ikke å vite. Du vet mest sannsynlig at det går en vei, men lever fortsatt med et håp. Kan jeg tenke meg. Jeg holdt på sånn i en mnd før de var sikre på at det var et svangerskap som måtte avsluttes for det utviklet seg ikke normalt. Da var det inn en gang i uka på ulike + flere hcg målinger. 

Anonymous poster hash: 5a84b...03e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...