Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Dottera mi er sjuk, så ho gjekk heim frå skulen og da måtte eg dra heim sjølv. Ho er lita, så eg må passe på når ho er sjuk, kan ikkje være aleine. Passa dårleg, eg er lærar og har mykje å gjere om dagen, men sånn er et når hausen kjem. Borna går først. Anonymous poster hash: 8d3a4...5b8
☆☆☆ Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Eg er lei av dårlig matlyst, kort lunte, skrikeanfall eg ikkje alltid kan bedømme om er smerter eller trass og leggestund som er gått frå kos til mareritt :-(
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Godt forsøk på nynorsk, men lærer er du nok ikke. Ikke er du nynorskbruker heller. Anonymous poster hash: b2361...586
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Håper du ikke er norsklærer da.. Anonymous poster hash: 0c0c0...8ce
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Nei, matte og naturfag. Eg kjem frå eit sted kor vi skriv nynorsk. Anonymous poster hash: 8d3a4...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå