Gå til innhold

p-sprøyte eller plaster???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har extreme blødninger veldig ujent på sprøyta. gå over te plaster?

Anonymous poster hash: cf94b...0fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er plaster trygt?

Gjest novembertretten
Skrevet

Jeg vil heller anbefale deg p-ring!

Skrevet

P ring?

Skrevet

Plaster anbefales ikke. Hormonutskillelsen er ujevn. Prøv p- ringen.

Anonymous poster hash: e56b0...1bd

Gjest novembertretten
Skrevet

Ja, eneste hormonpreparatet jeg har vært 100% fornøyd med. Mest fordi mensen ble nesten borte men også fordi jeg ikke fikk noen bivirkninger av den. Ble også gravid på første forsøk etter at jeg sluttet med den, og det tyder jo på at den ikke "sitter" i kroppen lenge etterpå.

Skrevet

Hvor lenge har du vært på sprøyta? Jeg blødde veldig ujevnt og hadde en del menssmerter de føste 6 ukene, men så ga det seg. Ingen blødninger eller smerter nå snart 9 mnd senere.

Anonymous poster hash: 627ed...ce8
Skrevet

Hvor lenge har du vært på sprøyta? Jeg blødde veldig ujevnt og hadde en del menssmerter de føste 6 ukene, men så ga det seg. Ingen blødninger eller smerter nå snart 9 mnd senere.

Anonymous poster hash: 627ed...ce8

Sprøyte er ikke bra! Det forstyrrer hele kroppen og mange blir ikke gravide på år etter at de slutter med den. Man kan blø i 2 måneder, slutte i 4 måneder også begynner man å blø i månedsvis igjen uten at de kan gjøre noe med det.

Har ikke prøvd p-ring selv, men søstra mi brukte den og var veldig fornøyd. Hun ble til og med dårlig av minipillen.

Anonymous poster hash: e4a68...fd8

Skrevet

Jeg skal ta 4. Sprøyta neste mnd. Blodet koagulerer seg enormt og det føles ikke ut som mensen. har brunlig blod omtrent hver eneste dag kontinuerlig. Er bare 24 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...