snart_alenemor Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er litt sær til vanlig, og er sånn nå når jeg er gravid også.. Kansje mer enn vanlig. jeg tenker på graviditeten, og at det er noe som angår meg og jeg har brukt lang tid på å "venne" meg til å være gravid. Jeg er ikke glad i forandringer, og bruker tid på å omstille meg. Problemet mitt er vel det at jeg syns det er veldig slitsomt når andre spør om hvordan formen er, hvordan det går, om jeg har begynt å handle klær osv. Jeg liker ikke å prate om private ting, noe jeg anser dette for å være.. Er det noen andre som syns det blir mye mas?
Karma! Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Ikke noe rart i det håper jeg. Er en privat person selv
Tullemor29 Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Folk synes det nok er veldig naturlig å spørre om graviditeten til folk fordi det er kanskje det største som skjer i livet ditt akkuart nå. Du kan jo snakke deg litt bort fra det, og si at du gjerne vil snakke om noe annet... tror de respekterer det da.
TanteHufsa Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Hei. Du er ikke rar, du er deg. ;-) Jeg er bare gravid i uke 7 og noe av det jeg gruer meg til er oppmerksomheten rundt dette. Tenker spesielt folk som tar på magen uten å spørre. Jeg er en sosial og blid person men verner veldig om det private og slipper kun de nærmeste innpå meg. Det er noe med min private sfære, jeg inviterer mennesker inn og de som "bryter seg inn" blir jeg veldig urolig av. Aksepter deg selv som du er og si i fra på en høflig måte at du ikke liker å dele private ting. De som ikke forstår det eller deg for den saks skyld har et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå