Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Endelig noen som gjør noe, dette har mange partier lovet i mange år, men nå skal det skje. Kjekt for oss som elsker Ebay, Etsy og andre butikker i utlandet http://www.dinside.no/923434/skal-heve-200-kronersgrensen Anonymous poster hash: 22379...e18
Serepta Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Håper bare det blir noe av nå da. Er ikke for tidlig for å si det sånn.
Brennheite Badeand Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Akkurat det burde vært gjort for mange år siden. Bortsett fra det er jeg ikke særlig imponert over hva som har kommet frem fra den nye regjeringen. Vi skal få kjøre snøscooter og kjøpe sprit på nyttårsaften..... Viktige saker...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Akkurat det burde vært gjort for mange år siden. Bortsett fra det er jeg ikke særlig imponert over hva som har kommet frem fra den nye regjeringen. Vi skal få kjøre snøscooter og kjøpe sprit på nyttårsaften..... Viktige saker... Hva med å se på en nyhetssending eller lese en avis. De har kommet med litt mer enn det der. Men spriten stemmer vel ikke? Se nyhetene på Tv2 NÅ, de har det som sak. Anonymous poster hash: 22379...e18
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Akkurat det burde vært gjort for mange år siden. Bortsett fra det er jeg ikke særlig imponert over hva som har kommet frem fra den nye regjeringen. Vi skal få kjøre snøscooter og kjøpe sprit på nyttårsaften..... Viktige saker... Sier vel mer om deg som bare har lagt merke til de sakene! Anonymous poster hash: 97b51...a16
Monajenten Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg skulle ønske den ble på 1000 kr. Jeg også. Men akk så det hadde svidd i lommeboken etter noen runder på Asos Kjolegarderoben hadde nok blitt utvidet kraftig
Brennheite Badeand Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Akkurat det burde vært gjort for mange år siden. Bortsett fra det er jeg ikke særlig imponert over hva som har kommet frem fra den nye regjeringen. Vi skal få kjøre snøscooter og kjøpe sprit på nyttårsaften..... Viktige saker... Sier vel mer om deg som bare har lagt merke til de sakene! Anonymous poster hash: 97b51...a16 Og hvor skrev jeg at jeg kun har lagt merke til de sakene? Jeg hører også de prater om et helseløft, men har dessverre liten tro på at de vil klare å gjennomføre det. Men bevares, de må gjerne få prøve seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå