Gå til innhold

Skal i bryllup neste helg og vet man ikke skal bruke hvit kjole men denne jeg skal ha er definitivt ikke noen brudekjole *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nesten jeg ville bedt deg gå hjem og kle på deg noe mer passende. Eller, jeg hadde nok fått en av mine mer frittalende venninner til å gjøre det. Du kan ikke ha mye respekt for bruden hvis du dukker opp i den der. En annen ting er at det ikke er så enkelt å si nei til noen som spør heller. Ikke spør bruden, ikke bruk kjolen og les deg opp på normal folkeskikk.

Anonymous poster hash: 72e2a...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor bruden skal bli lei, er hun redd at mannen skal synes jeg er finere enn henne og kansellere bryllupet da eller? . Må jo være veldig lite trygge på dere selv dere som har svart i denne tråden.

Jeg har bestemt meg for kjole valg og skal kose meg som gjest og oppføre dlik det sømmer seg u bryllupet. Å påstå at jeg mangler sosiale antenner blir for dumt. Jeg er en veldig hyggelig og populær jente i alle sosiale lag.

Anonymous poster hash: 57488...e85

Du mangler ikke bare sosiale antenner, for å si det mildt!

Er det ikke flaut å komme i en så billig kjole i et bryllup?

Eier du ikke ett snev av stil og klasse?

Skikkelig white-trash billig kjole er ikke fint i et bryllup, med mindre det er nien i familien til Honey BooBoo du skal i brylluo til :-)

Jeg hadde vært dritflau av å ikke hatt råd til noe mer stilfullt

Anonymous poster hash: d4f59...7b2

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor bruden skal bli lei, er hun redd at mannen skal synes jeg er finere enn henne og kansellere bryllupet da eller? . Må jo være veldig lite trygge på dere selv dere som har svart i denne tråden.

Jeg har bestemt meg for kjole valg og skal kose meg som gjest og oppføre dlik det sømmer seg u bryllupet. Å påstå at jeg mangler sosiale antenner blir for dumt. Jeg er en veldig hyggelig og populær jente i alle sosiale lag. Anonymous poster hash: 57488...e85

Du skjønner det virkelig ikke du.

I et bryllup skaI alles øyne være rettet mot bruden. Ikke mot den sexy bærta i minikjolen.

Det er IKKE du som skal ha oppmerksomheten.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for kjole valg og skal kose meg som gjest og oppføre dlik det sømmer seg u bryllupet. Å påstå at jeg mangler sosiale antenner blir for dumt. Jeg er en veldig hyggelig og populær jente i alle sosiale lag.

Du mangler ikke bare sosiale antenner, for å si det mildt!

Er det ikke flaut å komme i en så billig kjole i et bryllup?

Eier du ikke ett snev av stil og klasse?

Skikkelig white-trash billig kjole er ikke fint i et bryllup, med mindre det er nien i familien til Honey BooBoo du skal i brylluo til :-)

Jeg hadde vært dritflau av å ikke hatt råd til noe mer stilfullt

Anonymous poster hash: d4f59...7b2

Og du er jo tydeligvis en stor snobb! Er det grenser på hvor lite en kjole kan koste for å være god nok for deg?

Det finnes da nok av flotte kjoler til 500kr, som passer utmerket til bryllup og andre tilstelninger!

Skrevet

Bare slik du beskriver bruden der du sier hun er formfull men bærer kiloene riktig, og at du er slank og ligner modellen på bildet, sier sitt!

Hadde det vært jeg som var bruden hadde jeg følt at du var der for å stjele showet!

Du er en veldig hyggelig og populær jente i alle sosiale lag?

Virker ikke som om du er så interessert i å feire brudeparet, du er mer ute etter oppmerksomhet til egen vinning.

Hadde noen kommet slik i mitt bryllup hadde jeg reagert, ja!

Om jeg ikke hadde hatt mer enn 500.- å bruke på å kjøpe en ny kjole, så hadde jeg faktisk sett på Finn.no etter en pent brukt kjole som egner seg til bryllup! Der finnes det massevis av fine kjoler, som du kan få under den prisen du vil betale for den her hvite greien.

Anonymous poster hash: a3f17...a31

Skrevet

Får håpe en av oss kommer i det bryllupet og får se på stasen og hva folk tenkte om deg HI :) er ikke umulig noen av oss er invitert hehe

Anonymous poster hash: d4def...629

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om at den var hvit, men hadde du stilt i den i mitt bryllup hadde du nok ikke følt deg vel sammen med de påkledde gjestene. Denne er jo nesten som en badedrakt.

Gjest novembertretten
Skrevet (endret)

Dette må være et troll!

Jeg kan ikke tro noen ville sett sånn ut i et bryllup! Har vært i mange bryllup men aldri sett noen så trashy. Kjolen i seg selv er grei til en sommerfest, men i et bryllup blir det lite stilfullt.

Og hvem går med røde eller sorte sko til hvit kjole? På tide med et styling kurs?

Endret av novembertretten
Skrevet

Jeg var i et bryllup hvor forlover brukte hvit kjole, bruden hadde sagt ja.

Det ble mye hvisking og snakk rundt bordet og enkelte trodde faktisk at det var to bruder, selv om det var lett å se at det ikke var brudekjole.

Skrevet

Rødt i bryllup signaliserer at man har ligget med brudgommen . Rød sko til den kjolen hadde virkelig satt spikeren i kista.

Hadde noen kommet i mitt bryllup i den kjolen hadde jeg blitt både overrasket , oppgitt, sur og litt lei meg . For det vitner bare om veldig lite respekt !

Og det handler virkelig ikke om at jeg har dårlig selvtillit eller noe sånt. Det handler kun om respekt . Den kjolen får deg bare til å virke billig og dum i ett bryllup .

På en sommerfest eller lignende hadde den vært kjempefin .

Skrevet

Bruden blir lei seg fordi du ikke respekterer at dette er hennes dag og at på en sånn dag så følger man visse normer. Det handler ikke om at du skal være finere, men at du vil stjele oppmerksomhet, og negativ oppmerksomhet i hennes bryllup. Jeg hadde blitt sur.

Skrevet

Som alle andre har svart: ikke ok med hvit kjole. Men du skal tydeligvis gå med den, så si fra hvordan det går!

Dere som reagerer på at kjolen er billig: Det finnes mange fine kjoler til 500 kr, det er faktisk ikke alle som har råd til å bruke tusenvis av kroner på kjole OG gave når man skal i bryllup. Da tror jeg brudeparet heller vil at man kommer i en "billig" kjole enn å ikke komme i det hele tatt. Jeg snakker av erfaring, jeg hadde tre bryllup på en sommer en gang da jeg var student - det gikk ut over budsjettet...

Anonymous poster hash: 25b0c...e05
Skrevet

først og fremst en nydelig kjole.

jeg er ganske laid back når det kommer til kjolevalg og farge hvis jeg skulle ha giftet meg og hadde ikke brydd meg så mye om kjolen var en enkel og fin hvit kjole.

men denne kjolen....den var litt i det meste laget for meg....

jeg hadde nok reagert hvis du hadde kommet i bryllupet mitt med den kjolen og godt mulig jeg hadde bedt deg om dra for jeg syns det er mangel på respekt for bruden og dukke opp i den råflotte hvite cocktail kjolen.

syns overhodet ikke den er tacky eller for utfordrende men den type kjole i hvitt blir litt for mye.

og hvis du vil bruke rødt eller svart ved siden av gjør det jo hele verre.

med hvit kjole så kan du bruke alle andre farger også enn akkurat utfordrene rødt eller classy svart.

hva med nydelig rosa sko og rosa dressjakke?  da gjør det ikke så mye hvis du dukker opp i kjolen.

en annen grunn til at jeg reagerer er nok også fordi jeg har planer om å bruke en kort brudekjole hvis jeg skal gifte meg da jeg er svært lav å ikke kler lange kjoler :)

Skrevet

Kjolen var faktisk grei den, hvis du skal ut på byen.. Eller hvis du er 16 og mora di glemte å sjekke hva du kledde deg i før det var for sent å skifte.

Er du av typen som ligger i solarium 5 dager i uken, med ihjelbleika hår og et tonn sminke til hverdag også kanskje? Det hadde vært toppen av kransekaken..

Hadde blitt meget overrasket om en voksen dame kom i bryllup i noe slikt, eller lårkort generelt. Det passer seg ikke, og jeg er ikke akkurat typen som kler meg heldekkende til vanlig kan man si ;) Bryllup er bryllup, man følger reglene med mindre bruden sier noe annet er ok.

Anonymous poster hash: 2aca9...8cb
Skrevet

Den kjolen har ikke noe i et bryllup å gjøre.

Hadde du vært min venninne å kommet i den kjolen, hadde du neppe vært venninne etterpå. Snakk om å gå inn for å dra til seg oppmerksomheten, og kanskje ødelegge dagen for bruden.

Hjelper ikke uansett hvilke farge du har på tilbehøret.

Skrevet

Den kjolen tror jeg de fleste bruder ville blitt mektig irritert over hvis noen hadde brukt.

Jeg synes du er en dårlig venninne hvis du møter opp i bryllupet i den kjolen uten å ha spurt bruden først!

Skrevet

Hvit, veldig kort OG vise så mye rygg. Blir helt feil. Hadde følt meg rimelig teit om jeg dukket opp slik.

Skrevet

Nei nei nei! Du kan ikke bruke den. Knallfin kjole-til en annen anledning. Til og med jeg som er veldig liberalt anlagt ser at dette blir feil. For kort og for dyp utringning.

Gjest novembertretten
Skrevet

Som alle andre har svart: ikke ok med hvit kjole. Men du skal tydeligvis gå med den, så si fra hvordan det går!

Dere som reagerer på at kjolen er billig: Det finnes mange fine kjoler til 500 kr, det er faktisk ikke alle som har råd til å bruke tusenvis av kroner på kjole OG gave når man skal i bryllup. Da tror jeg brudeparet heller vil at man kommer i en "billig" kjole enn å ikke komme i det hele tatt. Jeg snakker av erfaring, jeg hadde tre bryllup på en sommer en gang da jeg var student - det gikk ut over budsjettet...

Anonymous poster hash: 25b0c...e05

Man kan gå i en billig kjole uten å se billig ut.....

Skrevet

Skjønner ikke poenget med at du laget denne tråden når du allerede har bestemt deg, HI. Og det er definitivt noe som skurrer oppi hodet ditt når du leser at samtlige 30-40 kvinner som svarer på tråden er uenige med deg og du likevel kjører på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...