IceNose Skrevet 8. oktober 2013 #26 Skrevet 8. oktober 2013 Bruden skal ha en A-line kjole fra Lilly. Veldig flott og klassisk. Hun er ganske stor men bærer kiloene veldig pent. Jeg er høy og slank som modellen på bildet. Anonymous poster hash: 57488...e85 Du er klar over at det er du som kanskje tar oppmerksomheten da?Eller er det kanskje målet ditt? Selvfølgelig kan du ikke gå i den!
Line-mamma til to herlige Skrevet 8. oktober 2013 #27 Skrevet 8. oktober 2013 Flott kjole , å jeg er sikker på at du hadde sett råflott ut . Du kan fint bruke den en annen gang. Men i et bryllup kan du ikke bruke denne!:-) å det trur jeg du skjønner selv. Nelly har så mye annet flott at du greier vel å finne en kjole der som ikke er hvit å så avslørende?? Håper virkelig at du ikke stiller i hvitt altså. Det er fryktelig usmakelig gjort av deg om du gjør:-/
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #29 Skrevet 8. oktober 2013 Kjolen er allerede kjøpt så jeg går nok med den. Velger å bruke røde eller sorte sko og veske for å bryte det hvite:) Anonymous poster hash: 57488...e85
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #30 Skrevet 8. oktober 2013 Kjolen er allerede kjøpt så jeg går nok med den. Velger å bruke røde eller sorte sko og veske for å bryte det hvite:) Anonymous poster hash: 57488...e85 Syns du skal la være å gå i dette bryllupet siden du tydeligvis har noe imot bruden. Anonymous poster hash: d2a9c...e2a
It's all about me Skrevet 8. oktober 2013 #31 Skrevet 8. oktober 2013 Kjolen er allerede kjøpt så jeg går nok med den. Velger å bruke røde eller sorte sko og veske for å bryte det hvite:)Anonymous poster hash: 57488...e85 Det kommet garantert andre anledninger hvor du heller kan bruke den. Røde eller svarte sko + veske gjør den ikke noe mer passende for bryllup. Kan neste Ikke tenke meg en mer upassende kjole på en gjest i et brylIup.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #32 Skrevet 8. oktober 2013 Kjolen er allerede kjøpt så jeg går nok med den. Velger å bruke røde eller sorte sko og veske for å bryte det hvite:) Anonymous poster hash: 57488...e85 Du bør også finne et rødt eller blått stoff og forlenge kjolen, på alle kantene egentlig. Og du kan også feste det fargede stoffet på overkjolen, og det lille skjørtet. Og du vil være godt på vei til en passende kjole Da vil du ikke gå inn for å bli bryllupets mest sexy. Anonymous poster hash: 18574...7cb
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #33 Skrevet 9. oktober 2013 NEI ! hadde du kommet i mitt brylupp sånn hadde jeg bedt deg om å gå Anonymous poster hash: d990f...2d8
*Teoline* Skrevet 9. oktober 2013 #34 Skrevet 9. oktober 2013 Kjolen er allerede kjøpt så jeg går nok med den. Velger å bruke røde eller sorte sko og veske for å bryte det hvite:) Anonymous poster hash: 57488...e85 Hvorfor spør du om du har bestemt deg? Den var ikke passende på noen måte! Man trenger ikke å kle seg superkort og utringet for å være sexy vet du. Litt mer klasse gjør seg mye bedre. Og hvitt er den ene fargen som er absolutt nei i et bryllup etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #35 Skrevet 9. oktober 2013 Kjolen er allerede kjøpt så jeg går nok med den. Velger å bruke røde eller sorte sko og veske for å bryte det hvite:) Anonymous poster hash: 57488...e85 Hvorfor spør du om du har bestemt deg? Den var ikke passende på noen måte! Man trenger ikke å kle seg superkort og utringet for å være sexy vet du. Litt mer klasse gjør seg mye bedre. Og hvitt er den ene fargen som er absolutt nei i et bryllup etter min mening. La henne få drite seg ut. Dette må være troll. Anonymous poster hash: a9ab5...699
Sint naken biltyv Skrevet 9. oktober 2013 #36 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Denne skriker bare "desperat etter oppmerksomhet" Hadde ledd av deg bak din rygg. Så utfordrende kjoler har ingenting i et bryllup å gjøre, uavhengig av farge. Anonymous poster hash: ff9be...258 Og barna dine er mobbere også? Endret 9. oktober 2013 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #37 Skrevet 9. oktober 2013 Om du virkelig går i bryllup med den kjolen etter å ha lest den tråden her, hvor absolutt alle sier det er helt feil må du jo mangle noe vesentlig når det kommer til sosiale antenner. Et bryllup er ikke stedet å som gjest prøve bli midtpunkt med den mest utfordrende og ikke minst hvite kjolen altså... Selv om kjolen er kjøpt er det ikke sånn at du MÅ bruke den, du får finne noe annet i skapet, låne noe eller kjøpe noe nytt. Du kan ikke ha den kjolen i et bryllup, du kan spare den til neste sommers beach-party. Anonymous poster hash: 9f831...7a8
ms.Pond Skrevet 9. oktober 2013 #38 Skrevet 9. oktober 2013 Var dette et innlegg bare for å provosere? Du har tydeligvis allerede bestemt deg, så hvorfor spørre om andres mening om kjolen? Etter min mening er det to ting som gjelder en kjole man skal bruke i bryllup: Den skal ikke være hvit, og den skal ikke være lårkort. Så da kan du vel tenke deg til hva jeg har å si om hvorvidt den kjolen passer i bryllupet: Kort kjole, hvit, stor utringing, alt skriker egentlig upassende og oppmerksomhetstrang, noe som er forferdelig trist i en annens bryllup. Hvis du bestemmer deg for å gå i denne kjolen så må du forvente mange blikk (ikke positive), at folk snakker bak ryggen din, og at noen kanskje sier direkte til deg at antrekket ditt ikke passer seg.
Førstemann Skrevet 9. oktober 2013 #39 Skrevet 9. oktober 2013 Dette blir jo bare for dumt. Håper du troller, eller at du går i bryllupet og føler deg maks utilpass.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #40 Skrevet 9. oktober 2013 Kjolen er allerede kjøpt så jeg går nok med den. Velger å bruke røde eller sorte sko og veske for å bryte det hvite:) Anonymous poster hash: 57488...e85 Utrolig dårlig avgjørelse... Anonymous poster hash: 1bcf8...b2b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #41 Skrevet 9. oktober 2013 Denne skriker bare "desperat etter oppmerksomhet" Hadde ledd av deg bak din rygg. Så utfordrende kjoler har ingenting i et bryllup å gjøre, uavhengig av farge. Anonymous poster hash: ff9be...258 Og barna dine er mobbere også?Og barna dine er dumme og?Herregud for et teit innlegg! Anonymous poster hash: d4f59...7b2
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #42 Skrevet 9. oktober 2013 Har snakket med brudgommen som er en kollega av mannen og han ser ikke problemet med å bruke kjolen. Så lenge man pynter seg og er med å feire brudeparet så betyr fargen på gjestenes klær fint lite. Bare brudezillaer som reagerer på slikt:) Anonymous poster hash: 57488...e85
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. oktober 2013 #43 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg hadde brydd meg fint lite om fargen, men jeg synes ikke typen kjole passet seg. Det er ikke du som skal være midtpunktet, det er bruden. Så hvitt itillegg til typen kjole blir for mye, men hvis du driter i om du gjør bruden lei seg eller irritert på hennes store dag så er det bare å kjøre på.
mylittlecat Skrevet 9. oktober 2013 #44 Skrevet 9. oktober 2013 Etter tilbakemeldingene her, forventet jeg meg en skikkelig horete tacky kjole. Men det var den ikke. Kjolen var knallfin den, takk for tips forresten hehe... Når det er sagt hadde jeg ikke brukt den i bryllup. Til det er den for kort og... ja, hvit!
It's all about me Skrevet 9. oktober 2013 #45 Skrevet 9. oktober 2013 Har snakket med brudgommen som er en kollega av mannen og han ser ikke problemet med å bruke kjolen. Så lenge man pynter seg og er med å feire brudeparet så betyr fargen på gjestenes klær fint lite. Bare brudezillaer som reagerer på slikt:)Anonymous poster hash: 57488...e85 Brudgommen bryr seg da sjeldent om slik, tviler på at han i det heletatt kan regelen. Det er noe annet med bruden og iallfall de kvinnelige gjestene. Du blir garantert kveldens snakkis, og ikke på en positiv måte.
Englenemine Skrevet 9. oktober 2013 #46 Skrevet 9. oktober 2013 Alle her sier det samme til deg. Likevel velger du ignorerer det. Og sier Brudgommen sier det er ok. Som om menn pleier å ha noe ide om denne hvit kjole regelen i bryllup. Herregud. Du måååå være en tacky doje. Og nei jeg er ikke sjalu på tacky dojer. Er en size 4 selv så kunne fint gått i den kjolen og sett fin ut men ikke i den anledningen. Dog ville nok ikke brukt den noengang selv om den passer meg. Litt too much. Du har mer enn nok tid til å finne ny kjole .
*Teoline* Skrevet 9. oktober 2013 #47 Skrevet 9. oktober 2013 Har snakket med brudgommen som er en kollega av mannen og han ser ikke problemet med å bruke kjolen. Så lenge man pynter seg og er med å feire brudeparet så betyr fargen på gjestenes klær fint lite. Bare brudezillaer som reagerer på slikt:) Anonymous poster hash: 57488...e85 Men da syns jeg virkelig at du skal gå for den hvite, korte sommerkjolen. Suppler gjerne med noen megahøye sko i knallrødt så er du helt sikker på at alle legger merke til deg. Det skulle tatt seg ut om noen andre (som f.eks bruden) skulle få oppmerksomheten som du har rett på! Men jeg lurer fremdeles på hvorfor du spør når du overser at 100 % av de som svarer mener at det ikke er en passende kjole for et bryllup?
Gjest novembertretten Skrevet 9. oktober 2013 #48 Skrevet 9. oktober 2013 Har snakket med brudgommen som er en kollega av mannen og han ser ikke problemet med å bruke kjolen. Så lenge man pynter seg og er med å feire brudeparet så betyr fargen på gjestenes klær fint lite. Bare brudezillaer som reagerer på slikt:) Anonymous poster hash: 57488...e85 Det er tydelig at du ikke har så mye vett i skallen, men hadde du hatt litt så hadde du hørt med bruden istede. Eller, som alle oss andre, skjønnt at man ikke kler seg slik i et bryllup.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #49 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor bruden skal bli lei, er hun redd at mannen skal synes jeg er finere enn henne og kansellere bryllupet da eller? . Må jo være veldig lite trygge på dere selv dere som har svart i denne tråden. Jeg har bestemt meg for kjole valg og skal kose meg som gjest og oppføre dlik det sømmer seg u bryllupet. Å påstå at jeg mangler sosiale antenner blir for dumt. Jeg er en veldig hyggelig og populær jente i alle sosiale lag. Anonymous poster hash: 57488...e85
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #50 Skrevet 9. oktober 2013 Hvem går i en billig-tøs kjole til 500,- i et bryllup? Hadde følt meg skikkelig 'skanky' da! Anonymous poster hash: d4f59...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå