Gå til innhold

Drittgubbe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en diskusjon før middag.

Han fyrer seg selv opp og roper bare høyere og høyere.

Tilslutt ber han meg komme meg til helvete ut av kjøkkenet for han blir kvalm av det kvalme trynet mitt, den kvalme personligheten min og den kvalme maten min...

Og at jeg bare skal flytte ut.

Grunnen til krangelen er at han ikke husker jeg har lest en sms høyt til han og dermed mener han jeg lyver.

Blir så sliten av han.

Anonymous poster hash: 1a54b...635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde med gledet flyttet

Anonymous poster hash: 901c1...1c4

Skrevet

Hva inneholdt denne smsen da?

En bursdagsinvitasjon...

Skrevet

En bursdagsinvitasjon...

Åja, tenkte kanskke det var noe vanbittig viktig. Nei hans resksjon var helt på tryne og jeg tror nesten jeg hadde begynt å pakke! Håper virkelig ikke det var barn som hørte på krangelen? Du har helt klar grunn til å kalle han drittgubbe!!

Skrevet

En bursdagsinvitasjon...

Åja, tenkte kanskke det var noe vanbittig viktig. Nei hans resksjon var helt på tryne og jeg tror nesten jeg hadde begynt å pakke! Håper virkelig ikke det var barn som hørte på krangelen? Du har helt klar grunn til å kalle han drittgubbe!!

Jo, dessverre. Ungen var tilstede.

Jeg kranglet ikke, bare snakket med vanlig stemme. Og ba han passe på hva han sa foran ungen. Sikkert min kvalme og ROLIGE personlighet som irriterte han.

Skrevet

Helt uakseptabelt! Han bør seriøst gå i seg selv, det går ikke an å oppføre seg på den måten. Helt enig, Drittgubbe!

Anonymous poster hash: 84958...f6b
Skrevet

En bursdagsinvitasjon...

Jo, dessverre. Ungen var tilstede.

Jeg kranglet ikke, bare snakket med vanlig stemme. Og ba han passe på hva han sa foran ungen. Sikkert min kvalme og ROLIGE personlighet som irriterte han.

Ikke bra at barn ser foreldrene krangle, men de overlever nok denne gangen. Kanskje far bør ta en prat med barna og fortelle at de han sa til mamma ikke bar greit. Og du bør prate med han! Voksne folk kan ikke oppføre seg som en 16 åring!

Skrevet

Ligger åpenbart mer i gjerdet... Ikke normalt å reagere sånn vel:/

Skrevet

Jeg hadde det likt med samboeren min. Han eksploderer for bagateller, tyranniserer og truer. Fikk nok for en uke siden og reiste. Han fikk det som han ville. Som han har truet med lenge nå. Nå angrer han. Fem år tok det før jeg klarte å ta en avgjørelse. Han ble mer og mer skremmende og ukontrollert. Kjenner jeg er stolt av meg selv, men det gjør vondt likevel.

Anonymous poster hash: 0689c...d67

Skrevet

Jeg hadde det likt med samboeren min. Han eksploderer for bagateller, tyranniserer og truer. Fikk nok for en uke siden og reiste. Han fikk det som han ville. Som han har truet med lenge nå. Nå angrer han. Fem år tok det før jeg klarte å ta en avgjørelse. Han ble mer og mer skremmende og ukontrollert. Kjenner jeg er stolt av meg selv, men det gjør vondt likevel.

Anonymous poster hash: 0689c...d67

Jeg og! 5 år tok det. 5 år med eskalering både fysisk og psykisk. Nå angrer han noe sinnsykt, gråter og alt:/ Han har tilogmed begynt i terapi for dette, men det er for sent. Familien min ville nok kommet og hentet meg hvis jeg hadde flyttet tilbake..

Vær veldig stolt over deg selv. Jeg tror jeg vet litt hvordan du har det. Jeg gleder meg til en fremtid i fred.

Anonymous poster hash: 17ba1...5dc

Skrevet

Nå står ikke verden til påske..

Overså han hele kvelden, og nå kom han og ba om unnskyldning.

Skrevet

Ligger åpenbart mer i gjerdet... Ikke normalt å reagere sånn vel:/

Ja her er det bare å sjekke gjerdene, folkens :D

Anonymous poster hash: 212fe...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...