Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hei. Trenger litt hjelp til serietips! Er mye alene om dagen, så trenger en serie som er litt kos. Ikke så mørk eller tung serie, litt lettfordøyelig. Helst 45 minutters serie, ikke 20 minutters. Gir litt info om typer serier jeg liker nedenfor. Jeg har sett og liker veldig godt serier som Greys, Private practice, Desperate housewives, episodes, Gossip girl, One tree hill, Orange is the new black, Suits, Girls, Arrested development. Slike typer serier er det jeg leter etter. Ser også på serier som SOA, Homeland, Bones, Castle, The walking dead, Sherlock, Dexter, Breaking bad ol, men de er litt for mørke til det jeg ønsker om dagen. Har også prøvd meg på vampire diaries, pretty little liars osv, men disse falt ikke i smak. Noen som har noen tips? Er i en situasjon hvor jeg vil være to mnd alene nå, og trenger en kos serie å fylle kveldene med :-) Anonymous poster hash: 48495...9a5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 ..også veldig glad i house, men den er også sett Anonymous poster hash: 48495...9a5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Brothers & Sisters Anonymous poster hash: 1969d...988
Ziiona Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Monday mornings, How I met your mother, Boston legal, Being Erica, Revenge, House of cards, The Newsroom, Game of Thrones. Er i allefall et lite utvalg Endret 8. oktober 2013 av Ziiona
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Mad Men! Anonymous poster hash: 2d53f...00d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Emily Owens, Heart of Dixie, Scandal, Nashville. Anonymous poster hash: 2542e...b50
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Fringe Anonymous poster hash: 33786...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå