elin Skrevet 9. oktober 2013 #26 Del Skrevet 9. oktober 2013 Håper vi kan få forumet til og bli en koselig plass igjen jeg Enig, enig!! Jeg håper og tror dette blir bra. Og det lover jo bra når brukerne er så engasjerte som de faktisk er. Da vil jo brukerne bare forumet vel! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087025-en-hel-tr%C3%A5d-der-alle-innlegg-bryter-mot-reglene/page/2/#findComment-145752160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ronja røverdatter Skrevet 9. oktober 2013 #27 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ser vi det ja. Det var bra. Håper snart vi er tilbake til noe som ligner på "normalen" her inn igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087025-en-hel-tr%C3%A5d-der-alle-innlegg-bryter-mot-reglene/page/2/#findComment-145752237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon to be mum Skrevet 9. oktober 2013 #28 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg åpnet tråden igjen, og la til en setning i reglene. Dette med dialekt er vanskelig. Grunnen til at vi tar det med er fordi moderator og admin er nødt til å forstå hva som står i postene. Og har vi det ikke med i reglene, kan de heller ikke slette tråder man ikke forstår. Beklager at jeg gjorde en feil. Mulig jeg bare misforstår nå altså, men jeg forstår det nå slik at alle innlegg som moderator ikke forstår vil bli slettet. Ut fra det må jeg bare spørre: Hvis det nå er slik at noen skriver et innlegg hvor det er brukt dialektord eller andre ord som folk ikke forstår, er det virkelig nødvendig å slette hele innlegget?? En ting er å slette ting som er slemt, mobbing eller på annet vis negativt eller ødeleggende, det kan jeg forstå. Men å slette innlegg med ord brukere eller moderatorer ikke forstår, sånn i tilfelle det er noe negativt blir jo veldig rart synes jeg. Kan man ikke da først spørre hva som menes med innlegget i det minste? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087025-en-hel-tr%C3%A5d-der-alle-innlegg-bryter-mot-reglene/page/2/#findComment-145752263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommerfuggel Skrevet 9. oktober 2013 #29 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg åpnet tråden igjen, og la til en setning i reglene. Dette med dialekt er vanskelig. Grunnen til at vi tar det med er fordi moderator og admin er nødt til å forstå hva som står i postene. Og har vi det ikke med i reglene, kan de heller ikke slette tråder man ikke forstår. Beklager at jeg gjorde en feil. Mulig jeg bare misforstår nå altså, men jeg forstår det nå slik at alle innlegg som moderator ikke forstår vil bli slettet. Ut fra det må jeg bare spørre: Hvis det nå er slik at noen skriver et innlegg hvor det er brukt dialektord eller andre ord som folk ikke forstår, er det virkelig nødvendig å slette hele innlegget?? En ting er å slette ting som er slemt, mobbing eller på annet vis negativt eller ødeleggende, det kan jeg forstå. Men å slette innlegg med ord brukere eller moderatorer ikke forstår, sånn i tilfelle det er noe negativt blir jo veldig rart synes jeg. Kan man ikke da først spørre hva som menes med innlegget i det minste? Målet vårt er at tråder og svar skal være lett å lese for alle. Men vi kommer ikke til å drive med flisespikkeri. Så bruker du et uttrykk/ord som kanskje ikke alle forstår så slettes det ikke automatisk Selv bruker jeg uttrykket "mykje fint" om noe kan bli bråk/tas negativt opp o.l (f.eks; ja, da blir det mykje fint). For meg er ikke det å skrive på dialekt, er kun et ord, men om jeg hadde skrevet et helt svar med skikkelig mange merkelige ord så skjønner jeg at folk reagerer. Vi skal ikke fram med spanskrøret her, vi skal bare passe på at alt går mest mulig knirkefritt Skal mer til for å få slettet et innlegg enn at man skriver en "æ" istedenfor "jeg" Hvis dere alle fortsetter å hjelpe oss med å rapportere, gi ris og ros, så har jeg trua på at forumet snart vil være back to normal Ha en forsatt fin dag, folkens Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087025-en-hel-tr%C3%A5d-der-alle-innlegg-bryter-mot-reglene/page/2/#findComment-145752304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå