Gå til innhold

Da har Elin svart og endret reglene,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herrejesus som dere krisemaksimerer. Det ble etterspurt tydeligere regler, og når det kom så var jammen ikke det bra nok det heller. INGEN av de reglene er spesielt annerledes fra de som stod fra før, bare litt mer presiserte. Elin sier jo dessuten på Ris og Ros at det er SPAM det skal reageres på når det kommer til dialekt, eller avsporinger, og at helt vanlige normale tråder som er skrevet for moro, eller har en sammenheng er helt greit. Ingen av disse reglene vil medføre noe problemer for noen hvis man ikke ØNSKER å være drittsekk, rakke ned på andre, hetse, drive personangrep eller spamme. Ingen ønsker jo at det skal foregå heller så hvorfor i alle dager reagerer dere så sterkt? Man skulle jo tru at det er dere som driver å hetser og mobber som reagerer mest siden dere ikke lenger vli ha fritt spillerom!!

Anonymous poster hash: c11ae...594
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ganske utrolig at når det endelig er en tråd som morer og engasjerer, så låser de den :o (dialekt-tråden)

Dette blir dummere og dummere!

Skrevet

Herrejesus som dere krisemaksimerer. Det ble etterspurt tydeligere regler, og når det kom så var jammen ikke det bra nok det heller. INGEN av de reglene er spesielt annerledes fra de som stod fra før, bare litt mer presiserte. Elin sier jo dessuten på Ris og Ros at det er SPAM det skal reageres på når det kommer til dialekt, eller avsporinger, og at helt vanlige normale tråder som er skrevet for moro, eller har en sammenheng er helt greit. Ingen av disse reglene vil medføre noe problemer for noen hvis man ikke ØNSKER å være drittsekk, rakke ned på andre, hetse, drive personangrep eller spamme. Ingen ønsker jo at det skal foregå heller så hvorfor i alle dager reagerer dere så sterkt? Man skulle jo tru at det er dere som driver å hetser og mobber som reagerer mest siden dere ikke lenger vli ha fritt spillerom!!

Hvorfor har hun da stengt den ene tråden med dialekt i dag som faktisk var full av humor, god tone og generelt vennligstilt stemning?? Hvis det kun er spam-tråder med dialekt det skal reageres på, slik du sier, mener jeg? Eller regnes godlynte tråder med humør og gjetning av hvor dialekten hører hjemme til spam?? I så fall har jeg kraftig misforstått hva dette forumet er ment til kjenner jeg.

Anonymous poster hash: 09621...216

Skrevet

Det er jo ganske utrolig at når det endelig er en tråd som morer og engasjerer, så låser de den :o (dialekt-tråden)

Det skjønner faktisk jeg. Hvis det kommer en regel om at dialekt ikke er lov, så ligger det en laaaaaaang tråd med akkurat dialekt så bør dem vel kanskje sette et eksempel?. Hadde dem ikke stengt tråden tør jeg ganne på at dem fått passet sitt påskrevet for å ikke følge sine egne regler. I lys av mange tråder i helga å etterpå så står det klart for meg at uansett hva moderatorne eller admin gjør så skal dem "tas" Dam`d if you do, dam`d if you dond`t

Skrevet

Her er det regelen som er latterlig, ikke Himmel og Hav sin beslutning om å låse den. Hun har gjort jobben sin, og helt ærlig så tror jeg det er en bedre måte å få synliggjort den komiske regelen enn om hun hadde slettet tråden.

Skrevet

Her er det regelen som er latterlig, ikke Himmel og Hav sin beslutning om å låse den. Hun har gjort jobben sin, og helt ærlig så tror jeg det er en bedre måte å få synliggjort den komiske regelen enn om hun hadde slettet tråden.

Det var ikke Himmel og hav som låste den tråden det er snakk om, det var Elin.

Anonymous poster hash: 09621...216

Skrevet

Det er nettopp tanken på å sette et eksempel som kan virke opprørende... "Nå skal vi virkelig vise dem", liksom.

Anonymous poster hash: d215e...fb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...