Gå til innhold

Da har Elin svart og endret reglene,

Anbefalte innlegg

Skrevet

så de nå beskytter moderator is og dens handlinger på fredag og gjennom helgen!

Herlig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hvilken måte beskytter de mod.is med å komme med tydeligere regler?

Anonymous poster hash: 47516...f2d
Skrevet

På hvilken måte beskytter de mod.is med å komme med tydeligere regler?

Har du lest reglene?
Skrevet

Ja.

Liker ikke at de fortsatt skal få moderere, men ser ikke hvordan tydeliggjøringen av forumreglene er å beskytte moderator.is og det som skjedde i helgen?

Skrevet

Kan ikke moderator lese? Dialektinnlegg er enten gøy eller ikke så gøy, liker man dem ikke lar man være å lese dem, men moderator må da ha såpass språkkunnskap at vedkommende klarer å avgjøre om det er ANDRE ting innlegget skal slettes for. Dette blir jo bare å tilpasse til de ikke-leseføre.

Anonymous poster hash: 18a29...206
Skrevet

Det er fritt fram for å diskutere bloggere som Sophie Elise og også Ylva-saken da.....

Anonymous poster hash: aaa83...a85
Skrevet

Synes det er helt greit å kunne diskutere "kjendiser",de har selv valgt å være en offentlig personer så da må de regne med sånt.

Anonymous poster hash: 5e100...275
Skrevet

Hvor har Elin svart på dette hen? 

Anonymous poster hash: 2abe6...bc4
Skrevet

Jeg var på spa i helgen. Har tydeligvis gått glipp av store saker her på forumet :o

Hva har skjedd??

Skrevet

Jøss, for et naziregime..

Skrevet

Jeg var på spa i helgen. Har tydeligvis gått glipp av store saker her på forumet :o

Hva har skjedd??

De har sletter i vilden sky igjen

Anonymous poster hash: 041c0...62e

Skrevet

Dette forumet begynner å ligne mer og mer på ett diktatur..!

Anonymous poster hash: 091dc...637

Skrevet

Så leit :(

Håper at vi slipper nytt kvinnefall, da. Utrolig trist sist da en haug hyggelige nick meldte seg ut av forumet.

Skrevet

Ja.

Liker ikke at de fortsatt skal få moderere, men ser ikke hvordan tydeliggjøringen av forumreglene er å beskytte moderator.is og det som skjedde i helgen?

Ved å endre reglene slik at det ser ut som is handlett rett på fredag. Altså hun rettferdiggjør all slettingen..
Skrevet

Gå i hanemarsj på jevne rekker, ellers blir det kakebu. Hvem er det som ønsker å ha slike forordninger på fritida si? Her skyter man seg solid i foten.

Anonymous poster hash: 18a29...206
Skrevet

Dette blir for teit.

Injurierende uttalelser og offentliggjøring av personer skjønner jeg blir slettet. Og enkelte tråder som man med litt sunn fornuft skjønner bør bli slettet.

Men dialekt?! Sms-språk?

De kan jo ikke drive å endre reglene etter eget hode... Reglene lå jo der, var greie som de var. Så får folk heller prøve å oppføre seg litt.

Blir nok flere som forsvinner herfra...

Skrevet

Herregud...dette tror jeg ikke jeg gidder lenger. Fint med moderering, men altså..dette er for dumt!

Skrevet

Dette blir for teit.

Injurierende uttalelser og offentliggjøring av personer skjønner jeg blir slettet. Og enkelte tråder som man med litt sunn fornuft skjønner bør bli slettet.

Men dialekt?! Sms-språk?

De kan jo ikke drive å endre reglene etter eget hode... Reglene lå jo der, var greie som de var. Så får folk heller prøve å oppføre seg litt.

Er det ikke lov til å skrive på dialekt?? Dét var da en skrekkelig tøysete regel. Dette er jo en arena som er svært uformell. Det burde da være takhøyde for å benytte dialekt? Hvordan stiller de seg til samisk? :P
Skrevet

Er det ikke lov til å skrive på dialekt?? Dét var da en skrekkelig tøysete regel. Dette er jo en arena som er svært uformell. Det burde da være takhøyde for å benytte dialekt? Hvordan stiller de seg til samisk? :P

Samisk er eget språk, det er ikke norsk. Det er bare lov å skrive på bokmål (til nøds nynorsk).

Anonymous poster hash: b8d6e...d05

Skrevet

Dette blir for teit.

Men dialekt?! Sms-språk?

Blir nok slettet.

Står spesifikt at her skriver vi på bokmål og nynorsk.

Personlig synes jeg vi kan holde oss til bokmål :-p

Skrevet

Dette blir for teit.

Men dialekt?! Sms-språk?

Av alle regler er det den dere reagerer på?

Det er en veldig vanlig regel som gjelder på de aller fleste forum. Dialekt er bare slitsomt å lese, og det finnes jo ingen regler for staving ol., blir bare tull. Mange her har godt av å få trent litt på norskkunnskapene og skriveferdighetene sine!

Skrevet

Dette blir for teit.

Men dialekt?! Sms-språk?

Av alle regler er det den dere reagerer på?

Det er en veldig vanlig regel som gjelder på de aller fleste forum. Dialekt er bare slitsomt å lese, og det finnes jo ingen regler for staving ol., blir bare tull. Mange her har godt av å få trent litt på norskkunnskapene og skriveferdighetene sine!

Nja, det er vel fordi den er ny.

Men mye tøv, ja.

Skrevet

Samisk er eget språk, det er ikke norsk. Det er bare lov å skrive på bokmål (til nøds nynorsk).

Anonymous poster hash: b8d6e...d05

I følge Samelovens kapittel 3 er norsk og samisk likeverdige språk :)
Skrevet

Hva med riksmål? Er det fortsatt lov, eller må man konvertere til radikalt bokmål med a-ending?

Det står ingenting om radikal bokmål - det står at bokmål eller nynorsk skal benyttes, og hvis en ikke behersker dette tilfredsstillende, kan engelsk, svensk eller dansk benyttes. Det er nå engang slik at du kan velge å konsekvent bruke hannkjønn på bokmål uten at det er galt.

Anonymous poster hash: 20619...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...