Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hvor gamle var barna deres da dere begynte å ta dem med der? 6 uker? Det er jo en del av de som jobber på barnepassen som ikke er så gamle.. Og det blir kanskje mye løping frem og tilbake mellom studio og babyen for amming og bleieskift..? Tar dere med vogna/bilstolen inn ? tenker at de som jobber der ikke har tid til annet enn å la ungen ligge i den... Noen som har erfaringer??=) Anonymous poster hash: 74aac...a01
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Har ikke erfaring selv, men jeg ville IKKE latt min baby være igjen alene med fremmede når h*n var seks uker Anonymous poster hash: 74cd0...4b0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 6 uker høres ekstremt liten ut stakkar! Anonymous poster hash: d55e0...0e1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 for det første så er man jo i et rom "rett ved siden av" og regner med at ungen sovner om den akkurat har fått mat for eksempel.. men jeg VET ikke, og lurte på om noen hadde erfaringer ! Når er det greit å trene igjen da? og ha med barnet på trening?? hva har dere gjort? Er alenemor så får ikke noen til å passe nurket hjemme heller.. Anonymous poster hash: 74aac...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå