Gå til innhold

Når fortelle??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når MÅ man si til arbeidsgiver at man er gravid? Kan man vente helt til det er tid for å fylle ut permisjonspapirer? Om man ikke har synlig mage da, så klart.

Min arbeidsgiver liker ikke når folk blir gravide, og klarer ikke "glede seg" på andres vegne, men blir mer sur og stressa. Og flere som har vært gravide har blitt dårlig behandlet fra de fortalte det, og frem til permisjonen starter.

Ønsker derfor å vente så lenge som mulig.

Anonymous poster hash: c25e9...c22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man kan vente til man har vart på ul og fått termin, men vet ikke for sikkert allso.

Skrevet

Om sjefen din blir sur når folk forteller at de er gravide på et tidlig stadium,så tør jeg ikke TENKE på engang hvor sur og kjip han kan bli med deg,som da vil vente med å fortelle dette,og dermed sette sjefen i en liten krise ang bemanning.

Anonymous poster hash: a0f4d...f72

Skrevet

Hos oss tror jeg det er en regel om at man må si ifra tre måneder gjør man starter permisjon. Gjelder både mødre og fedre. I praksis et det vel oftest fedre som drøyer med å fortelle.

Anonymous poster hash: 68ead...2f5

Skrevet

Jeg tror det kommer ann på hva som er "kravet" på arbeidsplassen din.

Hos oss er man ikke pålagt på å informere, men man må levere søknad om permisjon 12 uker før.. Hvis man skal være borte mellom 4 uker og 1 år.

jeg fortalte det i uke 20.. Noe som var "sent", de fleste andre sa det rundt uke 12-13..

Anonymous poster hash: cbfaa...cc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...