Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i tidligere graviditeter hatt noen kynnere, men ikke på likt så i dette svangerskapet. Masse og ofte! Hjelper dette i form av noe klargjøring? Modning eller at man går i fødsel tidligere eller er det bare for å plage? :P

Skrevet

Bare livmora som trener litt, helt normalt å få flere kynnere for hvert svangerskap (samtidig som det motsatte også er normalt..) 

Kan være det hjelper mer på modning, men det er dessverre ikke vitenskapelig bevist ;)

Anonymous poster hash: e68b7...ab5
Skrevet

Har selv masse kynnere, føler de blir vondere for hver dag! Når de kommer nå kjenner jeg de godt også i ryggen.. Kjente de i magen og som menssmerter til å begynne med.. Men har nå konstante menssmerter, særlig hvis jeg står eller går! Håper virkelig det hjelper litt på modning! Og ikke bare øvelse for livmoren :P;)

Skrevet

Her er det mye kynnere. Nesten konstant. Er 32+0 idag, og har hatt kynnere siden uke 15 ca. Vanvittig slitsomt å gå og bære på en svær stein midt på magen. Og hver gang jeg setter meg ned, dunker magen oppi ribbeina og det gjør så vondt! Blæh.

Skrevet

Fikk beskjed om at siden dette var min 3 gang kom jeg til å få mye kynnere på slutten.. Føler ikke akkurat dette stemmer på meg unntatt hvis jeg er i aktivitet .. 

Anonymous poster hash: f8e03...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...