Gå til innhold

har den ringtesten stemt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet selvsagt at man ikke skal TRO på dette, men har gjort det før og stemt begge ganger før. Gjorde det idag for morro.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, begge gangene. første gutt, andre jente.

Anonymous poster hash: 049e0...d97
Skrevet

Artig :) fikk jente først. Som stemte. Deretter gutt, ut kom gutten.. og nå viser ringen et VELDIG klart jente så det blir mange uker med spenning til ul bekrefter :)

Skrevet

Åh det er så moro å lese når den stemmer. Syns hele greia er veldig rart, men kjempe gøy hehe

Skrevet

Hva er ringtesten ? 

Skrevet

Google :) et hårstrå fra deg. En gullring og heng den over magen. Hvis den går i sirkler, jente. Pendler den så er det gutt. Stemt på utrolig mange :) er jo artig. Vet at den testen ble brukt før i tiden :)

Skrevet

Jeg har tatt den flere ganger, og har fått beskjed om jente-gutt-gutt-jente alle gangene. Har jente-gutt-gutt og skal ikke ha flere :o

Skrevet

har stemt på meg og alle i familien som har tatt den! :)

Skrevet

Kanskje det stemmer den 3 gangen og det kommer ei jente til :) artig og litt spennende test. Den gikk i store tydelige sirkler

Gjest usababy
Skrevet

Hva om det er tvillinger og en av hvert kjønn?

Tenker alltid på det når det er snakk om sånne tester :)

Skrevet

Hehe kanskje den gjør litt av begge? Aner ikke. Har ikke den erfaringen. Men syns det er artig å lese om alle det faktisk har stemt for :) inkl meg. Så gleder meg til å se om jenta kommer ;)

Skrevet

Har gjort det med mine drektige tisper, stemt hver gang, både antall og kjønn :)

Anonymous poster hash: dbb85...10e
Skrevet

Så gøy! Fortalte mannen det, men han har ikke troa på noe slik,selv om det selv stemte med de to vi har fra før. Det må jo ligge noe i i det, når det stemmer slik?

Skrevet

Stemte begge gangene her og, to jenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...