Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hadde et forhold til en mann for noen år siden. Han var en skikkelig kvinnebedårer og kjekkas. Det var kun (fantastisk) sex det dreide seg om. Vi var begge i forhold på hver vår kant. Han et fortsatt sammen med sin samboer og de har fått et barn sammen. Jeg er ikke sammen med min daværende kjæreste, men er i nytt i et forhold med ny mann og har fått barn. Jeg har så dårlig samvittighet for hva jeg har gjort mot denne damen. Hun lever lykkelig uvitende om at hennes samboer og jeg hadde er forhold - hun vet ikke en gang at jeg eksisterer. Slik skal det også forbli. Jeg føler meg råtten som har gjort noe så stygt mot henne og mot eks'en min Jeg vet at jeg må leve med dette og at jeg ikke får gjort noe med det. Jeg kan ikke fortelle dette til noen! Måtte bare lufte ut litt Anonymous poster hash: 1e272...cc7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Hi her: glemte å skrive at han kontaktet meg på fb for en stund siden . Jeg avviste ham blankt. Fant ut senere at han akkurat hadde blitt pappa For en dritt! Anonymous poster hash: 1e272...cc7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Litt kjapp til å dømme, er du ikke? Kanskje de har et åpent forhold? Hva vet du om det? Gjort er gjort og spist er spist. Ikke legg deg opp i andres sexliv. Hvis det var dumt av deg så skulle du ha gjort noe den gang da. Nå er for sent og nå er alt du kan gjøre er å legge deg opp i andres liv. Anonymous poster hash: d6924...b09
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Hi igjen: De hadde ikke er åpent forhold da vi "holdt på" i alle fall. Jeg skal selvfølgelig ikke si noe. Noen hunder bør forbli i graven. Jeg føler meg bare så råtten! Hun virker som en snill og god dame som elsker typen sin over alt Anonymous poster hash: 1e272...cc7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Det var han som gjorde det, det er han som er råtten, hvis det skjedde bak ryggen på henne mens de var i et forhold. Bit deg merke i at det er en fyr du ikke ønsker å ha noe med å gjøre og så går du videre. Anonymous poster hash: d6924...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå