Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har aldri hatt analsex men har veldig lyst til å prøve det med kjæresten min. Dette bekymrer meg : - At han skal få dritt på kølla Funker det 100% å bruke klystèr? - At jeg skal få vakum, sånn som jeg får i musa- og prompe skikkelig høyt.. skjer det? - At jeg skal begynne å blø.. Kan de som har/har hatt analsex pleaaase hjelpe meg? Anonymous poster hash: f42fd...eea
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Bruk kondom, glidemiddel og gooood tid! Ikke press om det ikke føles rett. Analsex kan være helt fantastisk om man bare bruker den tiden som trengs for å komme inn Anonymous poster hash: 7804f...8b8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Ville vel ikke brukt klyster hver gang mannen skulle tatt meg i rompa.. hva med å kjøpe en sånn analdusj på kondomeriet? Altså for å skylle ut eventuelt rester, så kanskje du føler deg mer selvsikker med tanke på at han kanskje kan få noe på kondomen.. Gjør det i mørket og spørr om du kan kaste kondomen når dere er ferdig så han ikke ser.. Si at han ikke skal ta den ordentlig inn og ut, men holde den inne hele tiden og jokke for da kanskje du får følelsen av at du må prompe eller bæsje.. Lykke til! Anonymous poster hash: 2f1fb...9bb
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Takk for svar dere Er veldig spent. Har alltid vært bestemt på at det er noe jeg ikke vil gjøre- mest fordi jeg har prøvd med meg selv 1 gang og da gikk det ganske dårlig Men føler for å prøve det nå med den nye kjæresten min Anonymous poster hash: f42fd...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå