Gå til innhold

Dere som sier fotballfrue ikke har mage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er jo ikke noe gøy :(

Mye kjekkere å klage og kritisere for da føler vi oss så veldig mye bedre selv.

Alle som ser smashing ut som gravide snakker vi stygt om, for da føler vi oss så mye bedre der vi vagger rundt selv, skjønner du vel :P

Skrevet

Tror folk bør se litt mer på bildene hennes, enda hun skriver om svangerskapet, så blir bildene tatt i positurer hvor magen blir dekket til, noen i det heletatt her, som tenker over at hun kanskje rett og slett ønsker å skjerme barnet i magen, prøver å gjøre det klart at enda hun oppdaterer om barnet sitt, så ønsker hun ikke at barnet skal bli "tilgjengelig" for alt og alle? Forstår henne godt om det er slik jeg, så mye negativitet som henger over henne..

Her er enda et "babymage" bilde:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/ronny.jpg

Her vises jo magen, men enda ikke fullt ut. Hun kler seg slik at man kan se hun er gravid, men uten å "kringkaste" babyen sin.

Anonymous poster hash: c0d0d...3af
Skrevet

Hvem ønsker vel ikke en slik nett og fin babymage :-( sukk.. JEG ER MISUNNELIG OG JEG INNRØMMER DET :-)

Anonymous poster hash: 0dda9...de0

Skrevet

Hvem ønsker vel ikke en slik nett og fin babymage :-( sukk.. JEG ER MISUNNELIG OG JEG INNRØMMER DET :-)

Anonymous poster hash: 0dda9...de0

Ikke jeg. Ville ha skikkelig mage og det har jeg fått, synes det er finest at det vises godt. Merkelig at alle må ønske seg det hun har som om hun er alles preferanseområde og verdens mest perfekte (hvis ikke er man misunnelig ja). Håper virkelig folk er mer fornøyd med seg selv enn å sitte å være grønne av misunnelse på bloggen der dagen lang. Da burde man isåfall gjøre noe med sitt eget velbefinnende istede.

Anonymous poster hash: d95f4...d20

Skrevet

Se her da

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/3.jpg

Hun ser jo nydelig gravid ut! :)

Anonymous poster hash: 0a694...637

haha sånn ser jo vanlige mennesker ut før de går på do :) jeg syntes synd på henne som ikke har noe babymage . Er ikke sjalu nei. Jeg elsker babymager !! Kjempe pent . Ville ikke sett slik ut i 8 mnd nei !

Anonymous poster hash: 07e3a...9bd

Skrevet

Tror folk bør se litt mer på bildene hennes, enda hun skriver om svangerskapet, så blir bildene tatt i positurer hvor magen blir dekket til, noen i det heletatt her, som tenker over at hun kanskje rett og slett ønsker å skjerme barnet i magen, prøver å gjøre det klart at enda hun oppdaterer om barnet sitt, så ønsker hun ikke at barnet skal bli "tilgjengelig" for alt og alle? Forstår henne godt om det er slik jeg, så mye negativitet som henger over henne..

Her er enda et "babymage" bilde:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/ronny.jpg

Her vises jo magen, men enda ikke fullt ut. Hun kler seg slik at man kan se hun er gravid, men uten å "kringkaste" babyen sin.

Noe så idiotisk å si ! Hun har en blogg kjære deg ! Da kan man ikke komme å si at man vil holde barnet ute av rampelyset !! Hun tjener penger på babyen allerede ! Hun bruker allerede babyen for å klare å kjøpe alle disse fine dyre skoene å kjolene !

Anonymous poster hash: c0d0d...3af

Anonymous poster hash: 07e3a...9bd

Skrevet

Alle som ser smashing ut som gravide snakker vi stygt om, for da føler vi oss så mye bedre der vi vagger rundt selv, skjønner du vel :P

Liten mage er ikke ensbetydende med å være flott gravid for min del. Jeg tror det mange reagerer på, er inntrykket man får av at hun prøver å skjule magen ved å strekke seg på bilder, ta bilder fra siden der man tydelig ser at hun drar inn magemusklene osv. Akkurat som det er OM Å GJØRE å ha minst mulig mage, og at hun fisker etter komplimenter for nettopp det.

Skrevet

Liten mage er ikke ensbetydende med å være flott gravid for min del. Jeg tror det mange reagerer på, er inntrykket man får av at hun prøver å skjule magen ved å strekke seg på bilder, ta bilder fra siden der man tydelig ser at hun drar inn magemusklene osv. Akkurat som det er OM Å GJØRE å ha minst mulig mage, og at hun fisker etter komplimenter for nettopp det.

Det ER nå mye penere med en nett, liten mage enn å være diger som en elefant da ;)

Anonymous poster hash: 69feb...6ec

Skrevet

Det ER nå mye penere med en nett, liten mage enn å være diger som en elefant da ;)

Anonymous poster hash: 69feb...6ec

Det er jo ikke enten eller. Er jo en mellomting og.

Anonymous poster hash: 4e35e...26d

Skrevet

Jeg synes hun ser kjempeflott ut jeg! :)

Skrevet

Synes hun ser bra ut! Men, skjønner ikke hvor babyen er liksom.

Anonymous poster hash: ebd0d...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...