Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hva i alle dager skulle dere tatt dere til da? Anonymous poster hash: 9b2b7...f87
Bananen Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Alt det jeg burde ha gjort istedenfor å sitte her
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Det er en åpen mulighet, siden det går bratt nedover. Anonymous poster hash: 24230...1be
Gjest novembertretten Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Har termin i november, så da er jeg nok opptatt med andre ting alikevell.
*Teoline* Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Det fleste har nok ganske innholdsrike liv selv om man er et forum fattigere. Selv om det er greit å henge her inne betyr ikke det at det er hele livet mitt altså.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Alt det jeg burde ha gjort istedenfor å sitte her Gjør det, gjør det, gjør det! Anonymous poster hash: f47e3...3b0
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Da må jeg finne noe å annet å gjøre alle de timene jeg er her inne
MammantilNurket Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Da hadde hadde jeg startet et nytt forum med skyhøy glamourfaktor og bobbliss til ALLE, rosa ballonger, myke puter, flatterende belysning og loungemusikk Endret 8. oktober 2013 av MammantilNurket
Bananen Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Alt det jeg burde ha gjort istedenfor å sitte her Gjør det, gjør det, gjør det! Anonymous poster hash: f47e3...3b0 Næmmen. Sitter du fortsatt her og venter på at jeg skal forsure, så du kan få rett i påstandene dine? Også er det faktisk du som sitter her og forsurer istedenfor. Skal ærlig innrømme at jeg ler godt av deg. Du er god underholdning, og faktisk en grunn til å bli her;) Var akkurat innom kg, men ombestemte meg når jeg så du hadde svart meg <3
Gjest novembertretten Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Alt det jeg burde ha gjort istedenfor å sitte her Gjør det, gjør det, gjør det! Anonymous poster hash: f47e3...3b0 Næmmen. Sitter du fortsatt her og venter på at jeg skal forsure, så du kan få rett i påstandene dine? Også er det faktisk du som sitter her og forsurer istedenfor. Skal ærlig innrømme at jeg ler godt av deg. Du er god underholdning, og faktisk en grunn til å bli her;) Var akkurat innom kg, men ombestemte meg når jeg så du hadde svart meg <3 Sitter flere slike inne her, og jeg har dannet meg et indre bilde av de. De er litt gråe og triste, bittre, vil jeg si! De sitter og venter på at visse brukere skal skrive noe slik at de kan hoppe på de og krampeaktig prøve å være "tøffe". Da de har skrevet ned den teite one-lineren sin lener de seg tilbake og føler seg som DE rebellene i et minutt eller to, og så blir de gråe og triste igjen og venter på neste mulighet.
Bananen Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Alt det jeg burde ha gjort istedenfor å sitte her Gjør det, gjør det, gjør det! Anonymous poster hash: f47e3...3b0 Næmmen. Sitter du fortsatt her og venter på at jeg skal forsure, så du kan få rett i påstandene dine? Også er det faktisk du som sitter her og forsurer istedenfor. Skal ærlig innrømme at jeg ler godt av deg. Du er god underholdning, og faktisk en grunn til å bli her;) Var akkurat innom kg, men ombestemte meg når jeg så du hadde svart meg <3 Sitter flere slike inne her, og jeg har dannet meg et indre bilde av de. De er litt gråe og triste, bittre, vil jeg si! De sitter og venter på at visse brukere skal skrive noe slik at de kan hoppe på de og krampeaktig prøve å være "tøffe". Da de har skrevet ned den teite one-lineren sin lener de seg tilbake og føler seg som DE rebellene i et minutt eller to, og så blir de gråe og triste igjen og venter på neste mulighet. Haha... Kan ikke annet enn å signere. Fulltreffer;) Fikk mange hysterisk stusslige bilder av damene i hodet mitt når jeg leste for å si det sånn..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 Alt det jeg burde ha gjort istedenfor å sitte her Gjør det, gjør det, gjør det! Anonymous poster hash: f47e3...3b0 Gjennomfør det!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Jøss så godt det hadde vert. måtte jo begynt å trene da og da får man jo tid til det ;-) Anonymous poster hash: a0094...858
Bananen Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 Alt det jeg burde ha gjort istedenfor å sitte her Gjør det, gjør det, gjør det! Anonymous poster hash: f47e3...3b0 Gjennomfør det! Ferdig Da er det bare å innta forumet igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå