Katrine Andreassen Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Heisan Jeg er frilansjournalist for klikk.no og skal skrive en sak om navnene pappa velger og navnene mamma velger. I den forbindelse skulle jeg gjerne hatt noen innspill fra et knippe foreldre. Jeg har en liste med gutte- og jentenavn og trenger 5-10 mammaer og 5-10 pappaer i alderen 20-30 som kunne tenke seg å fortelle meg hvilke fem guttenavn og hvilke fem jentenavn de kunne tenke seg å velge til sine barn - samt kanskje kort om hvilke de IKKE ville valgt. Mamma og pappa kan gjerne være et par, men de må evt ikke påvirke hverandres valg. Det er hele poenget her. SÅ - er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med denne uformelle lille spørreundersøkelsen? Si fra så sender jeg listen til deg/dere! Hilsen Katrine Andreassen frilansjournalist
Katrine Andreassen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2013 Bra! Sender liste :-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Hva mener du med at mammaene og pappaene ikke skal påvirke hverandres valg? At man ikke ser hverandres liste før man sender den til deg? Hvis det bare er det, så er det greit, hvis ikke er det jo nærmest umulig for de fleste par vil jeg tro. Det er flere navn sambo har kommet med som jeg synes er finne og ville ha lagt til en slik liste... man blir jo påvirket av hverandre. Anonymous poster hash: fb699...cf7 Anonymous poster hash: fb699...cf7
Katrine Andreassen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2013 Hva mener du med at mammaene og pappaene ikke skal påvirke hverandres valg? At man ikke ser hverandres liste før man sender den til deg? Hvis det bare er det, så er det greit, hvis ikke er det jo nærmest umulig for de fleste par vil jeg tro. Det er flere navn sambo har kommet med som jeg synes er finne og ville ha lagt til en slik liste... man blir jo påvirket av hverandre. Anonymous poster hash: fb699...cf7 Anonymous poster hash: fb699...cf7 Det er det jeg mener ja. At man ikke skal se hverandres lister før man har har bestemt seg :-)
Katrine Andreassen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2013 Hvorfor en så "ung" målgruppe? Må ha en relativt begrenset målgruppe fordi navnevalgene også påvirkes av alderen vår. Derfor - hvis noen mammaer er 30 og noen pappaer 45 skyldes kanskje forskjellene mer alder enn kjønn :-)
Hakaruka Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Kan gjerne være med. Men vil helst ikke stå frem med fullt navn
Katrine Andreassen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2013 Kan gjerne være med. Men vil helst ikke stå frem med fullt navn Det går bra, trenger ingen navn på de som svarer :-) Takk!
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Ser du har fått mange med, så du trenger kansje ikke flere, men vi blir gjerne med om du vil / trenger det.
Katrine Andreassen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #14 Skrevet 8. oktober 2013 Skulle gjerne hatt noen flere pappameninger. Noen som kan overtale kjæresten sin til å delta? Som sagt her er alt anonymt - trenger bare de ti navnene :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå